5 انیمه جذاب که فروردین 1403 منتشر می‌شود

در بهار 2024 انیمه‌های بسیار خوبی برای علاقمندان به این ژانر منتشر می‌شود. انتشار بسیاری از این انیمه‌ها برای فروردین ماه برنامه‌ریزی شده تا انیمه‌دوستان در پلتفرم‌های مختلف فصل‌های جدید را به تماشا بنشینند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از مورد انتظارترین انیمه‌های فروردین ماه را معرفی و بررسی کرده است.

1 – فصل سوم انیمه کونوسوبا

فصل جدید انیمه پرطرفدار کونوسوبا (KonoSuba) در اواخر فروردین ماه با عنوان «خدا این جهان شگفت انگیز را حفظ کند» منتشر می‌شود.  این انیمه در ژانر کمدی و فانتزی ساخته شده است و داستان یک نوجوان ژاپنی را روایت می‌کند که پس از مرگ و ملاقات با یک الهه، در دنیایی موازی زنده شده و به مبارزه با هیولاها می‌پردازد.

دو فصل پیشین این انیمه مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفته و از نظر صداگذاری، موسیقی و داستان از آن تمجید شده است. به همین دلیل فصل سوم انیمه کونوسوبا یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های فروردین ماه است.

راز آسمان پایتخت

2 – فصل سوم انیمه «وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم»

انیمه پربیننده «وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم» (That Time I Got Reincarnated as a Slime) نیز اواسط فروردین ماه با فصل جدیدش به استقبال بهار 2024 می‌رود. این انیمه فانتزی کمدی که از آن به عنوان یک انیمه پسرانه نیز یاد می‌شود، داستان یک کارگر 37 ساله است که در توکیو زندگی می‌کند. او در جریان یک ملاقات چاقو می‌خورد و به عنوان یک اسلایم با توانایی‌های خاص در دنیایی ناآشنا تناسخ می‌یابد.

فصل سوم این اینمه ادامه خط داستانی دو فصل قبل است. انیمه «وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم» از روی یک مانگا به همین نام ساخته شده و جوایز زیادی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم انیمه وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم

3 – فصل دوم انیمه تناسخ یک بیکار

اگر به دنبال یک انیمه درام هستید و از انیمه‌های مبارزه‌ای و حماسی خسته شده اید، فصل دوم انیمه «تناسخ یک بیکار» (Mushoku Tensei) به شما پیشنهاد می‌شود. فصل دوم این انیمه در دو بخش منتشر شده و قسمت‌هایی که در فروردین منتشر می‌شود بخش دوم فصل دوم این انیمه است.

داستان «تناسخ یک بیکار» نیز در مورد تناسخ یک مرد بیکار است که برای نجات جان عده‌ای در یک تصادف، خود را فدا می‌کند. او پس از مرگ در یک دنیای جادویی تناسخ می‌یابد و خود نیز دارای قدرت‌های جادویی می‌شود. این انیمه برای افراد بالای 17 سال مناسب تشخیص داده شده است.

فصل دوم انیمه تناسخ یک بیکار

4 – انیمه قفل آبی: اپیزود ناگی

انیمه «قفل آبی: اپیزود ناگی» (Blue Lock: Episode Nagi) یک انیمه سینمایی است که آخرین روز فروردین ماه منتشر می‌شود. این انیمه در ژانر ورزشی و پسرانه ساخته شده است و داستان تیم ملی ژاپن را در جام جهانی 2018 روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان پسر دبیرستانی است که با روش‌های مربی جدید تیم ملی، تبدیل به بهترین مهاجم جهان می‌شود.

این انیمه داستان خود را از یک مانگو گرفته است و با توجه به محبوبیت انیمه‌های فوتبالی، به احتمال زیاد پربیننده خواهد شد.

انیمه قفل آبی: اپیزود ناگی

5 – انیمه یادداشتی از فضا

پس از معرفی چند انیمه پسرانه، نوبت به یک انیمه جدید دخترانه می‌رسد. انیمه « یادداشتی از فضا» (Astro Note) که در ژانر علمی تخیلی و عاشقانه ساخته شده است، داستان تاکومی، یک آشپز با استعداد را روایت می‌کند که از کارش اخراج شده و تصمیم می‌گیرد که کار خود را در پانسیون کوچکی ادامه دهد. او در آنجا عاشق سرایدار زیبای پانسیون می‌شود اما این سرایدار یک موجود فضایی است.

این انیمه اورجینال و نوستالژیک به سبک انیمه‌های دهه 90 ساخته شده است و از اواسط فروردین منتشر می‌شود.

انیمه یادداشتی از فضا

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز