دورهمی جالب هواداران پراید در عراق (فیلم)

پراید

شاید برای ایرانیان تعجب آور باشد اما پراید در کشور همسایه – عراق- دست کم در بین برخی از شهروندان این کشور به درجه ای از مقبولیت و محبوبیت رسیده که برای این خودرو کلوپ هواداری تشکیل داده‌اند.

به گزارش کاماپرس، در ایران مشابه چنین تشکّل مردمی را برای خودرو پراید سراغ نداریم. در کشور ما شاید برای محبوب ترین خودروهای وارداتی مثل مرسدس بنز یا برخی خودروهای پرطرفدار داخلی چیزی به نام کلوپ هواداران داشته باشیم اما حتی تصور کلوپ هواداران پراید در ایران امکان ناپذیر است.
اگر می‌خواهید بدانید هواداران عراقی پراید در دورهمی خود چه گونه این خودرو را ارج می‌نهند و اصولا چه کارهایی در کلوپ هواداران پراید در عراق انجام می‌شود، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

شایان ذکر است صادرات پراید به عراق هر از چندی با حاشیه هایی مواجه می شود که محور اغلب این شایعات تفاوت فاحش قیمت پراید در عراق و ایران است با این حال شرکت سایپا همواره این شایعات را تکذیب کرده و اعلام کرده است که پراید با قیمت منطقی و رقابتی به بازار عراق راه یافته و این امر از توفیقات سایپا یه شمار می رود.

راز آسمان پایتخت

اخبار جذاب امروز:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “دورهمی جالب هواداران پراید در عراق (فیلم)

  1. کوزت گفته:

    به ماهم پراید مفت بدن کلوپ هواداران و زمین دارن راه میندازیم. البته پراید سفارشی که برای عراق و افغانستان میفرستن با پراید های لگنی که تو ایرانه فرق داره…

  2. علی گفته:

    سلام العلیکم . آخه چی پراید خوبه ک عراقی جماعت کلوپ پراید بسازه . خدمت شما عارضم که بنده بزرگ شده ایرانم و اصالتا عراقی الان م عراق زندگی میکنم بغداد . خدا شاهد که همیشه مورد تمسخر عراقیه همین پراید یا بقول خودشون السایبا ، می‌دونی به فارسی چی میشه آدم شرمش میشه بگه . خدا به داد ملت ستم دیده ایران برسه. .

    • Sadeq گفته:

      چون پراید اونا دیسکه پشتش
      مانیتور داره
      ایمنی بالاتر
      روکش باکیفیت قدرت زیاد
      ولی در هر صورت پراید هست و اشغال

  3. بیژن گفته:

    این چرندیات را کی گفته پراید ۷ میلیون تو عراق قیمت داره من دو سال پیش توی عراق قیمت گرفتم ۵ هزار دلار بود
    دلیل بدبختی ما و گرونی پراید همین قیمتی که تو عراق میفروشن
    پژو ۴۰۵ هم ۸ هزار دلار بود

  4. رضا گفته:

    دوسال پیش رفته کربلا پیاده روی از چندین نفر عراقی سوال کردم ماشین پراید چطوریه در اینجا چنان خندیدن ومسخره کردن پراید که واقعا خجالت کشیدیم از چنین سوالی که کردیم .

  5. مجتبی گفته:

    پراید با تیراژ و تولید انبوه باقیمت 1200دلار به کشور عراق صادر و فروخته میشود ،حالا شما خودتان محاسبه کنید چقدر میشه ،نکته مهمی اینکه اگر شخصی بخواهد همین پراید را از عراق به ایران وارد کند و گمرکی هم به آن اعمال شود کمتر از قیمتی که سایپا به مردم ایران میده درمیاد ،لطفأ کمی فکر کنید عمق فاجعه مشخص میشود

  6. کوروش گفته:

    پراید در عراق قیمتش نهصدوپنجاه دلار هست یک دلار بیشتر نیست هر کسی هر قیمت دیگه میده از آدمهای سایپا هست

  7. m گفته:

    منم ۳ ملیون میدادم ماشین و با دینار ۲۰ هزار تومنی معلومه کیف میکردم من خودم پراید دارم پلوس شده ۵۰۰ هزار شمع وایرش ۴۰۰ هزار تومن بازار ایران برا کل دنیا شده بازار مفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز