کدام فیلم‌ها در اردیبهشت اکران می‌شوند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اردیبهشت 1403 ماه پرترافیکی برای اکران فیلم‌های جدید و مورد انتظار خواهد بود. به خصوص اینکه این ماه چند فیلم پرهزینه و پرتبلیغ نیز به صورت همزمان اکران خواهد شد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مورد انتظارترین فیلم‌های اردیبهشت 1403 پرداخته است.

1 – فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها

یکی از فیلم‌های پرهزینه و پرتبلیغی که اردیبهشت ماه منتشر می‌شود، فیلم سینمایی «پادشاهی سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) است. این فیلم یک اثر اکشن و علمی تخیلی آمریکایی است که توسط وس بال کارگردانی شده است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های سیاره میمون‌ها است و داستان قسمت پیشین را دنبال می‌کند.

تمام اثر سینمایی در استرالیا فیلم‌برداری شده و امید زیادی برای فروش بالای آن در سراسر جهان وجود دارد. پیش نمایش فیلم تا به حال بیش از 80 میلیون ویو داشته است. اکران پادشاهی سیاره میمون‌ها از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود.

فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها

راز آسمان پایتخت

2 – فیلم بلاگردان

یکی از فیلم‌های پر و صدای اردیبهشت، فیلم سینمایی «بلاگردان» (The Fall Guy) است که اواسط اردیبهشت منتشر می‌شود. بلاگردان بر اساس یک سریال دهه هشتادی به همین نام ساخته شده است.

داستان فیلم بدلکاری ساده لوح را روایت می‌کند که مشغول کار بر روی یک فیلم پرستاره با کارگردانی همسر سابقش است. کل کل‌های این زوج سابق پشت صحنه فیلم را به یک کمدی تبدیل می‌کند. رایان گاسلینگ و امیلی بلانت نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. فیلم امتیازهای بالایی از منتقدان و بینندگان جشنواره جنوب گرفته است.

فیلم بلاگردان

3 – فیلم پسر جهان را می‌کشد

یکی دیگر از فیلم‌های اکشنی که اوایل اردیبهشت منتشر می‌شود، فیلم سینمایی «پسر جهان را می‌کشد» (Boy Kills World) است. این فیلم یک داستان کلیشه‌ای اما قالبی نو دارد. والدین یک پسر توسط گروه تبهکاران کشته می‌شوند و خود پسر نیز شنوایی و تکلمش را از دست می‌دهد. او پس از بزرگ شدن با یادگیری فنون رزمی توسط استادی مرموز در جنگل به سراغ انتقام از این گروه تبهکاری و کشتن همه آن‌ها می‌رود.

این فیلم 111 دقیقه‌ای نیز با تبلیغات خوبی که داشته به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های اردیبهشت بدل شده است.

فیلم پسر جهان را می‌کشد

4 – فیلم ابیگیل

فیلم هیولایی «ابیگیل» (Abigail) یک اثر ترسناک است که فیلمی ساخته شده در سال 1936 را به نوعی بازسازی کرده است. فرد ناشناسی گروهی از آدم ربایان را برای ربودن دختر رئیس مافیا استخدام می‌کند. آدم ربایان غافل از اینکه این دختر هیولایی خون آشام است، یک به یک شکارش می‌شوند.

آلیشا ویر نقش ابیگیل را بازی کرده و این فیلم اوایل اردیبهشت اکران می‌شود. برای دیدن نسخه باکیفیت فیلم در پلتفرم‌ها باید چند هفته‌ای منتظر اکران سینمایی آن بود.

فیلم ابیگیل

5 – فیلم خون در برابر خاک

این فیلم درام اکشن نیز به دلیل هنرپیشه نقش اول خود جزو فیلم‌های مورد انتظار اردیبهشت است. اسکات مک نیری نقش اول فیلم سینمایی «خون در برابر خاک» (Blood for Dust) را بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد فروشنده دوره‌گردی است که با مشکلات مالی روبرو است و با پیشنهاد یکی از دوستانش به تجارت اسلحه روی می‌آورد. همین موضوع باعث بروز مشکلات بزرگی برای او می‌شود.

این فیلم نیز از اولین روزهای اردیبهشت در سینماها اکران می‌شود و نسخه باکیفیت آن نیز احتمالا از ماه آتی قابل دانلود خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز