کلیه مدارس تهران فردا تعطیل شد؟

لست سکند

تعطیلی کلیه مدارس تهران نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۷ اسفند با توجه به بارش برف و لغزندگی کوچه و خیابان تصمیمی است که توسط آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، استانداری البرز از تعطیلی مهد کودک و پیش دبستانی‌های البرز خبر داد. همچنین، آموزش در مقاطع ابتدایی، فردا دوشنبه ۷ اسفند به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

کلیه مقاطع مدارس فیروزکوه با توجه به برف و برودت هوا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تکمیلی

استانداری تهران تغییر ساعت کاری ادارات تهران را تکذیب کرد. طبق ادای برخی رسانه‌ها شروع ساعت کاری ادارات تهران ۹ صبح اعلام شده بود. با این وجود، استانداری ساعت شروع کار در تهران را مثل همیشه اعلام کرد.

راز آسمان پایتخت

مدیریت بحران استان تهران گفت با هدف تداوم پایداری شبکه گاز، گازرسانی به صنایع و ادارات استان تهران تا اطلاع‌ثانوی محدود می‌شود.

آخرین به روز رسانی

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس فردا به صورت غیرحضوری است و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد./تسنیم

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “کلیه مدارس تهران فردا تعطیل شد؟

  1. نسیم گفته:

    چی میشد کل تهران تعطیل میشد خیلی هوا سرده و این سرما برای کل تهران وجود داره چرا اینقدر فرق میزارن الوده میشه در حال خفه شدن هستن تعطیل نمیکنید سرما میشه تعطیل نمیکنید این یعنی مدیریت بحران ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز