کدام شهرها برای خرید ملک در قبرس شمالی مناسب تر است؟

قبرس شمالی - کاماپرس
لست سکند

خرید ملک در قبرس شمالی یک سرمایه‌گذاری سود آور برای ایرانیان محسوب می‌شود. قیمت پایین‌تر ملک نسبت به سایر کشورهای مدیترانه، زندگی در یک کشور آرام با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و قوانین آسان برای اتباع بیگانه، این کشور را به یک کشور ایده‌آل برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین شهرها برای خرید ملک در قبرس شمالی پرداخته است.

شهر گیرنه

بدون شک بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی و حتی زندگی در این کشور، شهر و بندر گیرنه است. گیرنه، یک شهر ساحل و بندری است و قرار گرفتن آن در کنار دریای مدیترانه زیبایی غیرقابل وصفی به آن بخشیده است.

گیرنه به خودی خود یک شهر ایده‌آل برای زندگی است و به همین دلیل، شهری مناسب برای مهاجرت نیز محسوب می‌شود. آب و هوای مناسب و زیبایی‌های معماری و تاریخی این شهر هر ساله گردشگران زیادی را به سوی آن می‌کشاند.

گیرنه از نظر زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و شهری نیز چیزی کم ندارد. این شهر دارای سه دانشگاه بین المللی و همچنین امکانات درمانی، تفریحی و فرهنگی زیادی است. گیرنه هر ساله میزبان صدها جشنواره است و مرکز فرهنگی و اقتصادی قبرس شمالی نیز محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

حتی اگر قصد مهاجرت هم نداشته باشید، بازهم گیرنه بهترین شهر برای خرید ملک در قبرس شمالی است. توریستی بودن این شهر به شما برای کسب درآمد از ملک خود با اجاره دادن آن به گردشگران کمک می‌کند. همچنین میزان رشد قیمتی ملک در این شهر بسیار بالاست و می‌توان ظرف چند سال از ملک خود سود خوبی به دست آورد.

شهر گیرنه قبرس شمالی

شهر لاپتا

شهر کوچک لاپتا، یک شهر محسور در بین کوه و دریا است و همین موضوع سبب زیبایی بی حد و حصر آن شده است. لاپتا یک شهر توریستی در قبرس شمالی و دارای باغ‌های مرکبات بسیار زیادی بوده که باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است. شهر لاپتا یکی از شهرهای رو به پیشرفت در قبرس شمالی است و پروژه‌های بسیار بزرگی در این شهر در حال انجام است. اگرچه هزینه خرید ملک در این شهر پایین‌تر از سایر شهرهاست، اما آینده درخشان آن، نویدبخش یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای سودهای بسیار بالا در سال‌های آتی است.

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی دارید و می‌خواهید با کمترین سرمایه صاحب بیشترین بازدهی شوید یا قصد دارید که زندگی خود را در یک شهر زیبای کوهستانی و ساحلی در آرامش سپری کنید، لاپتا گزینه مناسبی است و می‌توان در این شهر نسبت به خرید انواع ملک از جمله ویلا و آپارتمان اقدام کرد.

لاپتا از نظر زیرساخت‌های شهری نیز ایده‌آل است و اگرچه به بزرگی دیگر شهرهای قبرس نیست، اما نسبت به جمعیت رو به رشد خود، از امکانات لازم برخوردار است.

شهر لاپتا قبرس شمالی

شهر آل سانجاک

شهر آل سانجاک نیز یکی از شهرهای زیبای ساحلی و یک شهر مناسب برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی است. این شهر برای کسانی که دوست دارند در آپارتمان‌ها و ویلاهای ساحلی با مناظری از دریا و جنگل زندگی کنند، بسیار مناسب است. یکی از مهم‌ترین مزایای آل سانجاک، قیمت نسبتا پایین ملک در این شهر نسبت به شهرهای بزرگتر قبرس شمالی است. آل سانجاک، یک شهر تاریخی و مدرن محسوب می‌شود و با حجم بالای ورود سرمایه خارجی به بازار ملک این شهر، به سرعت در حال رشد و توسعه است.

آل سانجاک در نزدیکی یکی از شهرهای بزرگ قبرس شمالی به نام فاگوستا قرار گرفته و در صورت زندگی در محیط آرامش‌بخش آل سانجاک می­توان به آسانی و با صرف زمان اندکی از امکانات خرید، تفریحی و فرهنگی فاگوستا بهره­مند شد. همچنین این شهر در نزدیکی مرزهای قبرس شمالی قرار دارد و به راحتی می‌توان از آنجا به ترکیه سفر کرد و برگشت. برای خرید ملک در قبرس شمالی به عنوان یک سرمایه‌گذاری و محلی برای کسب درآمد، آل سانجاک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این شهر مدیترانه‌ای مکان مناسبی برای اجاره دادن ملک به گردشگران است.

شهر آل سانجاک قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی توسط «آدریان گروپ»

شرکت آدریان گروپ، یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه املاک، ساختمان و سرمایه‌گذاری در کشورهای ترکیه و قبرس شمالی است. این شرکت با بهره گیری از تجربه 15 ساله کادر مجرب خود، بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید آپارتمان، ویلا و ملک، اخذ شهروندی و ثبت شرکت در این کشورها انجام می‌دهد. دفتر مرکزی شرکت آدریان گروپ در شهر استانبول ترکیه مستقر است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس adrian-group.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز