کاهش ارزش شیبا و پیش بینی آینده آن

لست سکند

ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2021 محبوبیت زیادی پیدا کرد و رشد قیمتی زیاد داشت. اما این توکن در اوایل سال جاری خروج سرمایه قابل توجهی داشت و نوسانات زیادی را ثبت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، ارزش بازاری شیبا از اول تا هشتم ژانویه از 18.68 میلیارد دلار به 15.16 میلیارد دلار رسید و سقوط 3.5 میلیارد دلاری را تجربه کرد.

یکی از عوامل اصلی نوسان توکن شیبا اینو به دارندگان آن باز می‌گردد که طی چند روز اخیر بخشی از این رمزارز را فروخته و سیو سود کردند. این کار باعث می‌شود تا ریسک نگهداری رمزارز شیبا حداقلی شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

ضمن اینکه برخی کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که شیبا اینو یکی از قربانیان اصلی نوسانات شدید بازار رمزارزها طی چند روز اخیر بوده است. البته این نظریه چندان پشتوانه قوی ندارد ولی به هر حال عده‌ای نوسانات کل بازار رمزارزها را دلیل اصلی کاهش ارزش بازاری شیبا عنوان کرده‌اند.

احساسات کلی درباره شیبا مثبت است

سنجه‌های شیبا باعث شده با وجود نوسانات اخیر احساسات کلی درباره این رمزارز مثبت است و دارندگان برای صعود مجدد قیمت آن تلاش می‌کنند. 9 شرکت بزرگ مالی دنیا بخشی از سود خود را به کیف پول رسمی شیبا انتقال داده‌اند تا آن را بسوزانند. این اقدام باعث افزایش ارزش توکن مورد نظر می‌شود.

ضمنا این توکن همواره در حال اضافه شدن به لیست صرافی‌های ارزهای دیجیتال معتبر در سطح دنیا است. اخیرا صرافی رمزارز آپ‌هولد اعلام کرده که شیبا اینو را در اواسط ژانویه به فهرست توکن‌های خود اضافه خواهد کرد. در صورتی که مانند سال گذشته طرفداران شیبا به فعالیت خود در خصوص این ارز دیجیتال ادامه دهند، این موضوع به همراه دیگر موارد مذکور باعث خواهد شد تا شیبا رشد ارزش زیادی پیدا کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز