طولانی ترین روند نزول قیمت بیت کوین رقم خورد

لست سکند

نرخ بیت کوین طی روز جاری نسبت به دیروز، تنها 498 دلار رشد پیدا کرده و به مرز 41 هزار و 512 دلاری رسیده است. این ارز دیجیتال طی روزهای اخیر روندهای نزولی زیادی را پشت سر گذاشت و هنوز هم نتوانسته شرایط خود را بهبود ببخشد. طبق اطلاعات موجود، این طولانی‌ترین روند نزولی از سال 2018 تا به حال است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود نزول این چنینی نرخ بیت کوین و افت آن پایین مرز 45 هزار دلاری، اما برخی از سرمایه گذاران و معامله گران به آینده این رمزارز امیدوار هستند. یکی از این تحلیلگران مایکل ون دیوپ است. ون دیوپ اخیرا در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که حرکات قیمتی بیت کوین در حال ایجاد یک واگرایی صعودی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته این تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، اگر بیت کوین سطوح مقاومتی 42 هزار و 800 تا 42 هزار و 900 دلاری را بشکند، احتمالا خریداران آن را به سمت حمایت 46 هزار دلاری می‌برند. در صورتی که بیت کوین به این مرز قیمتی برسد، واگرایی صعودی کامل خواهد شد.

دلیل افت چشمگیر نرخ بیت کوین چیست؟

در حال حاضر نرخ بیت کوین طی یک ماه اخیر افت قابل توجهی را داشت. اما هنوز به پایین نرخ 40 هزار دلاری نرسیده است. در صورتی که قیمت این رمزارز زیر محدوده 40 هزار دلاری قرار بگیرد، پایین‌‌ترین نرخ چهار ماه اخیر را ثبت خواهد کرد. چون آخرین باری که نرخ این ارز دیجیتال پایین مرز 40 هزار دلاری قرار گرفت مربوط به سپتامبر سال 2021 است.

یکی از دلایل کاهش نرخ بیت کوین احتمالا به انتشار صورت جلسه بانک مرکزی آمریکا در هفته گذشته باز می‌گردد. این صورت جلسه نشان داد که فدرال رزرو به دنبال راهکارهایی بسیار جدی برای مقابله با تورم بی‌سابقه در آمریکا است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز