بیت کوین در کانال 46 هزار دلار باقی می ماند؟

لست سکند

امروز نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 196 دلار بالا رفت و به مرز 46 هزار و 549 دلاری رسید. بررسی سوابق قیمتی بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال معمولا در ژانویه سال‌های مختلف نزولی بوده است. اما پس از این ماه، شرایط صعودی در بازار آن به وجود می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کوین دسک گزارش داده که حجم معاملات بیت کوین همچنان در مدار کاهشی بوده و قیمت این رمزارز طی 24 ساعت گذشته تقریبا تغییری نداشته است. شاخص‌های تحلیل تکنیکال هم بیانگر این است که شاید نرخ بیت کوین در ادامه جهش‌هایی جزئی را تجربه کند و به محدوده 47 هزار دلاری برسد. البته اگر خریداران بتوانند سطح قیمتی 47 هزار دلاری را حفظ کنند و به ثبات برسند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما حجم قرار دادهای باز بیت کوین در بازار قراردادهای آتی دائمی از آبان ماه هم فراتر رفته و همین موضوع باعث حفظ امید برخی از معامله گران شده است. به نظر شرایط کسل کننده بازار ارزهای دیجیتال این ماه هم ادامه پیدا کند و این بخش در ماه آینده شرایط جدی‌تری را داشته باشد.

چه رمزارزهایی از بیت کوین جلو خواهند زد؟

این ارز دیجیتال در سال 2021 دستاوردهای بزرگی را کسب کرد و ارزش فعلی آن از 900 میلیارد دلار هم فراتر رفت. ارزش بیت کوین طی پنج سال گذشته از 4 هزار و 750 دلار هم بیشتر شد و برتری خاصی پیدا کرد.

اما برخی کارشناسان معتقدند اکنون بازار بعضی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین در حال گسترش است و شاید طی سال 2022 سه نوع از این ارزها حتی از بیت کوین هم پیشی بگیرند.

سه ارز دیجیتال مورد توجه کارشناسان اتریوم، سولانا و بیسیک انتشن توکن هستند. البته سه رمزارز مذکور در سال 2021 هم عملکرد مناسبی داشتند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز