نوسانات بیت کوین و بی تفاوتی سرمایه گذاران قدیمی

لست سکند

قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال با رشد 272 دلاری نسبت به روز گذشته در مرز 47 هزار و 287 دلاری قرار گرفت. با وجود اینکه نرخ بیت کوین همچنان پایین مرز 50 هزار دلاری قرار دارد، اما سرمایه گذاران این ارز دیجیتال در موقعیت فروش قرار نمی‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، میزان فروش سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین به پایین‌ترین میزان تاریخ خود رسیده است. در واقع سرمایه گذاران تازه کار بازار طی روزهای اخیر فروش بیشتری داشته‌اند. به عبارتی اغلب فروشندگان بیت کوین سرمایه گذارانی بودند که طی سه تا شش ماه گذشته وارد این بازار شده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

داده‌های شرکت تحلیلی گلاسنود بیانگر این است که پس از رکوردشکنی قیمت بیت کوین در سال 2017 و فروش تعداد زیادی بیت کوین از کیف پول‌های قدیمی، دیگر سرمایه گذاران باسابقه چنین اقدامی نکردند.

در حال حاضر هش ریت شبکه بیت کوین هم به یک رکورد جدید دست پیدا کرده و 207.53 تراهش بر ثانیه شده است. این نرخ جدید همزمان با سالگرد سیزده سالگی بیت کوین به وجود آمد. هش ریت بیت کوین بعد از ممنوعیت استخراج این رمزارز در چین کاهش پیدا کرد. اما با مهاجرت ماینرهای چینی و افزایش مجدد فعالیت آن‌ها، وضعیت هش ریت بیت کوین بهتر شد.

افزایش سهم شرکت‌های خصوصی از بیت کوین

اطلاعات موجود نشان دهنده این است که طی یک سال اخیر بسیاری از شرکت‎‌ها و سرمایه گذاران بزرگ به شبکه بیت کوین ملحق شدند. ویلی وو، تحلیلگر بلاک چین، بیان کرده که دارایی‌های بیت کوین شرکت‌های خصوصی در سال گذشته به میزان قابل توجهی زیاد شده است.

کوین تلگراف گزارش داده که پاداش استخراج هر بلاک از شبکه بیت کوین اکنون به 6.25 واحد رسیده است. این رقم در ادامه استخراج‌ها باز هم کمتر خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز