امیدواری ها درباره بیت کوین ناامید شد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 571 دلار رشد پیدا کرده و در مرز 46 هزار و 454 دلاری قرار دارد. طبق آخرین اطلاعات از بازار رمزارزها، اخیرا تعداد تراکنش‌های شبکه بیت کوین کاهش پیدا کرده و واریز این ارز دیجیتال معروف در صرافی‌های متمرکز هم رو به افزایش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتفاقات مذکور نشانه‌ای از کاهش احتمالی قیمت بیت کوین در آینده است. به نظر مقداری از احساسات صعودی که سرمایه گذاران نسبت به قیمت بیت کوین داشتند، کم شده است. شاخص‌های تحلیل تکنیکال بیان کننده این است که شتاب صعودی در بلندمدت کند پیش می‌رود. طبق اطلاعات موجود بازدهی بیت کوین هم در این ماه بسیار کم و حتی منفی بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر می‌رسد کاهش تعداد تراکنش‌های بیت کوین در چند روز اخیر روی قیمت این رمزارز بسیار موثر بوده است. با این حال برخی صاحب نظران معروف مانند کوین اسونسون نظر متفاوتی دارند. اسونسون، استراتژیست و معامله گر معروف و فعال ارزهای دیجیتال است. این معامله گر معروف معتقد است که عمر عوامل کاهش دهنده نرخ بیت کوین به پایان رسیده و احتمالا این رمزارز روند صعودی جدیدی را در پیش خواهد گرفت.

نظر یک معامله گر بازار رمزارزها

اسونسون نسبت به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار بوده و به نظر او دلایلی وجود دارد که باعث صعود قابل توجه نرخ این ارز دیجیتال خواهد شد. عواملی مثل اتمام فروش سرمایه گذاران برای پرداخت مالیات سال 2021 و فروش اجباری کاربران چینی در برخی صرافی‌ها باعث خواهد شد تا نرخ بیت کوین بار دیگر خود را بازیابی کرده و رشد پیدا کند.

وی درباره نرخ بلندمدت بیت کوین بر این باور است که این رمزارز در یک الگوی مثلث صعودی بزرگ نوسان دارد. این الگو نشان دهنده ساختار بسیار صعودی بازار بیت کوین است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز