چگونه ارزان به استانبول سفر کنیم؟

لست سکند

استانبول، یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان است و از همین روست که بسیاری از افراد به دنبال سفر ارزان به کشور ترکیه هستند. راه‌های بسیار زیادی برای سفر ارزان به استانبول وجود دارد، از خدمات شهری رایگان گرفته تا بلیط چارتر استانبول که برای بسیاری از افراد روشی شناخته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا بهترین زمان برای سفر به استانبول، فصل‌های بهار و پاییز است. در این زمان هزینه اقامت هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند. فصل بهار و تابستان هم برای تفریحات ساحلی گزینه  مناسبی است. اما اگر کسی به دنبال ارزان‌ترین زمان سفر به استانبول باشد، زمستان تا حد زیادی هزینه‌های سفر را کاهش می‌دهد. درواقع، خلوت‌ترین زمان استانبول، اواخر پاییز و زمستان است که قیمت همه‌چیز در این فصل کاهش می‌کند. در ادامه این مطلب به روش‌های دیگری برای کاهش هزینه سفر به استانبول پرداخته می‌شود؛

استانبول کارت

راه دیگر کاهش هزینه‌ها در سفر به استانبول، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و استانبول کارت است. این کارت‌ها از هر کیوسکی در شهر قابل خریداری هستند و ورودی ایستگاه‌های مترو شارژ می‌شوند. استانبول کارت فقط حمل و نقل رایگان را ارائه نمی‌دهد، بلکه اینترنت رایگان در سطح شهر، راهنمای شبانه روزی آنلاین، سرویس رایگان از فرودگاه و تفریحات رایگان از دیگر خدمات استانبول کارت به شمار می‌روند.

بلیط چارتر استانبول ؛ ارزان ترین بلیط سفر به استانبول

یکی دیگر از راه‌هایی که هزینه سفر به استانبول را کاهش می‌دهد، سفر زمینی به کشور ترکیه است. کسانی که تصمیم می‌گیرند به صورت زمینی به ترکیه بروند، تقریبا سه روز در راه خواهند بود. مسیر اتوبوس به سمت استانبول به این ترتیب است که از ترمینال غرب تهران به سمت ترمینال تبریز رفته و از آنجا به مقصد استانبول حرکت می‌کند. این سفر می‌تواند با خودروی شخصی هم انجام شود.

راز آسمان پایتخت

حال، شاید برخی علاقه نداشته باشند که این مسیر طولانی را بپیمایند. همچنین قابل توجه است که ارز مسافرتی، تنها روی بلیط هواپیما تعلق می‌گیرد. از این روست که شاید بهترین گزینه بلیط هواپیما چارتر استانبول باشد. گاهی آژانس های مسافرتی، بلیط‌های یک پرواز به مقصدی خاص را چارتر یا پیش خرید کرده و سپس آن را در بازار به کاربران و گردشگران می‌فروشند. اما زمانی که به روز پرواز نزدیک می‌شود، اگر آن بلیط ها به فروش نرفته باشد، بلیط‌های باقیمانده با قیمت کمتری عرضه می‌شوند. به همین سبب بلیط چارتر می‌تواند قیمت بسیار کمتری داشته باشد و هزینه‌ها را کاهش دهد.

اکنون قیمت بلیط هواپیما استانبول با هواپیمایی ماهان دو میلیون و 500 هزار تومان است. پرواز چارتر دیگری به قیمت سه میلیون و 830 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز