پكيج ديواري را گران نخريد

پكيج ديواري-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با پیشرفت علم و تکنولوژی پکیج‌های دیواری به عنوان قلب سیستم گرمایشی خانه وظيفه تامين آب گرم و گرمايش محيط را برعهده گرفتند و جایگزین آبگرمکن‌های قدیمی و موتورخانه‌ها شدند. پکیج‌های دیواری علاوه بر حفظ زيبايي منازل مسكوني و محيط‌هاي اداري فضای کمی از محیط را اشغال می‌کنند. از ديگر مزيت‌هاي مهم پكيج مي‌توان به ايمني بالا، راندمان مناسب و نگهداري آسان اشاره كرد.

امروزه دغدغه کاربران آن است که پکیجی تهیه کنند که علاوه بر تامین بهینه و کارآمد سیستم گرمایشی محیط در فصول سرد سال، از کیفیت بالایی برخودار باشد و بتوان از آن برای سال‌های طولانی استفاده کرد.

پكيج ديواري -کاماپرس

کدام پکیج دیواری برای خرید مناسب‌تر است؟

به‌طورکلی، پکیج‌ها به لحاظ نصب و موقعیت قرارگیری به دو دسته دیواری و زمینی دسته‌بندی می‌شوند و درادامه این دو دستگاه به لحاظ سوخت مصرفی و تعداد مبدل از یکدیگر متفاوت می‌شوند. از پكيج‌هاي ديواري براي آپارتمان‌هاي مسكوني و يا محيط‌هاي اداري با متراژ پايين استفاده مي‌شوند. پكيج‌هاي زميني نيز معمولا براي ساختمان‌هاي حياط دار با متراژ بالا قابل استفاده هستند.

متقاضیان خرید پکیج دیواری بهتر است پیش از خرید به نوع رادیاتوری که از آن استفاده می‌کنند، توجه کافی داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

پکیج‌های گرمایشی به لحاظ مدل سوخت مصرفی به چهار دسته پکیج گازسوز زمینی و دیواری فاقد صدا، پکیج برقی دیواری و زمیني فاقد صدا، پکیج‌های شوفاژ دوگانه‌سوز و گازوئیل سوز تقسيم مي‌شوند.

پکیج‌های شوفاژ دوگانه‌سوز و گازوئیل سوز از انواع پکیج‌های گرمایش زمینی به شمار می‌روند و به‌طور معمول در ویلاها و ساختمان‌های یک طبقه استفاده می‌شوند.

پکیج شوفاژ فن‌دار

پكيج‌هاي فن‌دار با داشتن يك فن هوادهي در قسمت اگزوز گازهاي احتراق پكيج براي استفاده و نصب در محيط‌هاي باز مثل بالكن مناسب هستند. همچنين، اين پكيج‌ها براي تخليه دود دستگاه به يك دودكش با ارتفاع 30 سانتي‌متر و قطر 10 سانتي‌متري نياز دارند.

پكيج شوفاژ دو مبدله

بسياري از پكيج‌ها داراي دو مبدل حرارتي هستند كه يكي از آنها وظيفه سيستم گرمايش رادياتورها و مبدل ديگر وظيفه تامين آب گرم مصرفي را به عهده دارد. جريان مداوم آب گرم در اين پكيج‌ها، كاهش رسوب در مبدل و تامين آبگرم دائمي دستگاه را بدنبال داشته است. پكيج‌هاي دومبدله براي منازلي با زيربناري بيش از 120 متر و يا خانه‌هايي كه آب ورودي آنها داراي املاح بسيار است، كاربرد دارند.

پكيج ديواري-کاماپرس

بهترين نمايندگي ايران رادياتور در مارليك

نمايندگي ايران رادياتور در مارليك به عنوان بهترين مركز تعميرات پكيج در مارليك آماده ارائه خدمات به مشتريان خود است. اين نمايندگي با تكيه بر دانش متخصصان و كارشناسان حرفه‌اي خود به تعمير انواع مختلف پكيج‌هاي ديواري و زميني برند ايران رادياتور مي‌پردازد. نمايندگي ايران رادياتور در مارليك انواع پكيج‌هاي ديواري و زميني برند بوتان را نيز تعمير مي‌كند. از ديگر پكيج‌هايي كه نمايندگي ايران رادياتور در مارليك به تعمير آن مي‌پردازد، پكيج ايتاليايي آريستون است.

كاربراني كه تمايل دارند از خدمات شركت فراز تعمير و نمايندگي تعميرات پكيج آن در مارليك كرج بهره ببرند، مي‌توانند به صورت آنلاين و يا تلفني از نمايندگي‌هاي معتبر شركت فراز تعمير درخواست خدمات دهند. سرويس‌كاران ماهر اين شركت ظرف 45 دقيقه در محل حاضر مي‌شوند و به شناسايي و رفع مشكلات پكيج شما مي‌پردازند.

انتهاي پيام

مرتبط با : فراز تعمیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز