با 30 میلیون مایکروفر میگل بخریم یا پاناسونیک؟

Une personne utilisant un four à micro-ondes-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سالیان اخیر، مایکروفر به خوبی توانسته‌ جایگاه خود را در میان خانواده‌های ایرانی پیدا کند. این محصول جهت افزایش سرعت در امور روزمره در محیط منزل و اداره از قبیل گرم کردن غذا در کنار حفظ ارزش غذایی آن، می‌تواند عصای دست کاربران باشد. البته در کنار گرم کردن غذا، برای پخت و پز نیز می‌توان از مایکروفر استفاده کرد.

در این شرایط، ایجاد رطوبت در فضای مایکروفر، می‌تواند باعث طبخ بهتر غذا با کمترین روغن ممکن شود. البته توصیه می‌شود از پخت سبزیجات در مایکروفر جلوگیری شود؛ چرا که این کار نیاز به اضافه‌کردن آب است و ارزش غذایی سبزیجات را کاهش می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های 4 مدل مایکروفر میگل و پاناسونیک تا سقف 30 میلیون تومان را بررسی می‌کند.

مایکروفر رومیزی میگل Migel Microwave Oven GMW 342

این مدل مایکروفر میگل هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 30 میلیون و 130 هزارتومان عرضه می‌شود. این محصول با ارتفاع 520، پهنای 315 و عمق 496 میلی متر، 34 لیتر ظرفیت دارد و مناسب خانواده‌ها و اداره‌های پرجمعیت است. جنس بدنه و محفظه داخلی این مایکروفر از استیل ضدزنگ ساخته شده و طول عمر بالایی برای این دستگاه فراهم می‌آورد. این محصول با 10 منوی مختلف پخت، می‌تواند به کاربر در تهیه پیتزا، سیب زمینی، انواع کیک و… کمک کند و از این رو کاربری فوق‌العاده راحتی دارد. همچنین از این محصول می‌توان برای یخ‌زدایی و گریل کردن مرغ و گوشت نیز استفاده کرد.

مایکروفر رومیزی میگل Migel Microwave Oven GMW 342-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

این مدل مایکروویو پاناسونیک با قیمت حدودی 29 میلیون و 900 هزارتومان در رنگ نقره‌ای موجود است. گنجایش کلی این محصول 31 لیتر گزارش شده که نشان از ظرفیت بالای آن دارد. این مایکروفر با 19 برنامه خودکار جهت پخت غذا، کار را برای کاربران آسان می‌کند. این محصول با پهنای 525، عمق 414 و ارتفاع 310 میلی متری حدود 16 کیلوگرم وزن دارد. سطح داخلی این مایکروفر فلزی و با روکش رنگی طراحی شده و از این رو، جذابیت‌های ظاهری و مقاومت محصول در حد مطلوبی قرار گرفته‌است.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

مایکروفر میگل GMW 281

این مدل مایکروفر میگل با قیمت حدودی 11 میلیون و 500 هزارتومان، محصول مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. محفظه پخت این دستگاه 28 لیتر است و مناسب استفاده روزمره در محیط منزل و اداره‌هاست. این محصول با هشت منوی خودکار جهت پخت غذا، به کاربر امکان انتخاب نوع و درجه پخت برای طبخ بهتر و تخصصی‌تر غذا را می‌دهد. مایکروفر میگل با ابعاد 307×428×513 میلی متری حدود 15 کیلوگرم وزن دارد.

ماکروفر میگل GMW 281-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

این مدل مایکروویو پاناسونیک با قیمت مناسب 8 میلیون و 719 هزارتومان به کاربرانی توصیه می‌شود که به دنبال دستگاه ارزان‌ قیمت هستند. این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود و با ظرفیت 25 لیتر، از توان 800 واتی برخوردار است. همچنین صفحه نمایش LED در این دستگاه به کار رفته که ظاهر آن را شیک نشان می‌دهد. پهنای این محصول 485 و ارتفاع آن 287 میلی متر و مناسب آشپزخانه‌هایی با فضای محدود است. همچنین این مدل مایکروفر پاناسونیک با وزن 10 کیلوگرم، سبک محسوب می‌شود.


انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکمیگل
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز