پرفروش ترین گوشی های وان پلاس در بازار + قیمت مرداد ماه

گوشی وان پلاس- کاماپرس
لست سکند

از عمر شرکت وان پلاس فقط 9 سال می‌گذرد؛ با این حال محصولات این برند در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. این کمپانی چینی محصولاتی مثل گوشی‌های هوشمند، پاوربانک، قاب گوشی، ساعت هوشمند و تلویزیون تولید می‌کند. برای کسانی که مایل به خرید گوشی‌های اندرویدی هستند، وان پلاس یکی از کاندیداهایی است که ممکن است در این سال‌های اخیر زیاد با آن مواجه شده باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، پرفروش‌ترین گوشی‌های وان پلاس را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل وان پلاس مدل  Nord N100 BE2013

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 199 هزار تومان است. کیفیت صفحه نمایش 6.52 اینچی این گوشی میان رده، برای این قیمت کاملا قابل قبول و باکیفیت است. دوربین‌های این گوشی چندان قدرتمند نیستند، اما عملکرد قابل قبولی در ثبت تصاویر در نور روز دارند و فقط در نور شب نویزهای آن تا حدی آزاردهنده است.

پردازنده این گوشی برای اجرای برنامه‌های معمولی و نه چندان سنگین عملکرد خوبی دارد، اما برای بازی‌های سنگین گزینه چندان مناسبی نیست. ظرفیت باتری این گوشی وان پلاس 5000 میلی آمپر ساعت است و هنگام استفاده معمولی، عمر مفیدش دو روز است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی وان پلاس- کاماپرس

2- گوشی موبایل وان پلاس مدل Ace Pro

قیمت این گوشی پرفروش 28 میلیون تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی رده بالا 120 هرتز است. این صفحه نمایش باکیفیت حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم وضوح تصویر بسیار خوبی ارائه خواهد داد. دوربین سه گانه این گوشی وان پلاس در نور روز و شب عملکرد خیلی خوبی دارد و قادر به برآورده کردن انتظارات شما از یک دوربین عکاسی قدرتمند خواهد بود.

پردازنده این گوشی، یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در گوشی‌های اندرویدی را دارد که به راحتی از آزمون اجرای بازی‌های سنگین سربلند بیرون می‌آید. ظرفیت باتری این گوشی 4800 میلی آمپر ساعت است.

گوشی وان پلاس- کاماپرس

3- گوشی موبایل وان پلاس مدل Ace

قیمت این گوشی وان پلاس 22 میلیون تومان است. نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی 120 هرتز است و می‌توانید وضوح تصویر بسیار خوب حتی زیر نور مستقیم خورشید را از آن انتظار داشته باشید. دوربین سه گانه این موبایل عملکرد بسیار خوبی در زمینه عکاسی در نور روز و شب دارد. این گوشی پرفروش از یکی از قدرتمندترین پردازنده‌ها استفاده کرده است که به راحتی بازی‌های سنگین مثل کال آف دیوتی را اجرا می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است.

گوشی وان پلاس- کاماپرس

4- گوشی موبایل وان پلاس مدل  NORD N10 5G BE2029

قیمت این گوشی میان رده 8 میلیون و 199 هزار تومان است. این گوشی دارای صفحه نمایشی باکیفیت است که نرخ بروز رسانی 90 هرتز دارد و جزئیات و وضوح تصویر آن عالی است. این گوشی وان پلاس از تراشه‌ای استفاده کرده است که برای باز کردن چند برنامه به طور همزمان کاملا مناسب است. این گوشی وان پلاس دوربین چهارگانه قدرتمندی دارد که کیفیت عکس‌های شما را رضایت بخش می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند، 4300 میلی آمپر ساعت است.

انتهای پیام

مرتبط با : وان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های وان پلاس در بازار + قیمت مرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز