ارزان‌ ترین گوشی‌ های هوشمند سامسونگ در بازار

گوشی- کاماپرس

در اواخر ماه مه سال جاری میلادی، درآمد سالانه شرکت سامسونگ بیشتر از 325 میلیون دلار اعلام شد. این برند که دهه‌هاست بر اقتصاد کره جنوبی فرمان‌روایی می‌کند، حتی دیگر غول‌های صنعتی کره مثل هیوندا و ال جی را هم پشت سر گذاشته است. رمز رشد روزافزون این برند کیفیت بالای محصولات آن است که حتی گوشی‌های ارزان قیمتش هم تا حدی از آن برخوردار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در ادامه کاماپرس با جست و جو در سایت تکنولایف، ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ را معرفی می‌کند.

1-  گوشی موبايل سامسونگ مدل  Galaxy A03 Core

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 299 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی نسبت به قیمتش کیفیت خوبی دارد. بدنه این محصول به خاطر جنس پلاستیکی آن تا حدودی در برابر ضربه مقاوم است. پردازنده این گوشی سامسونگ برای بازی‌های سنگین اندرویدی گزینه مناسبی نیست. ظرفیت باتری این گوشی اقتصادی 5 هزار میلی آمپر ساعت است و عمر آن بسیار طولانی است. با توجه به قیمت این گوشی، دوربین آن کیفیت خیلی خوبی ندارد و برای عکاسی چندان مناسب نیست.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e

قیمت این گوشی سامسونگ 3 میلیون و 655 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی اقتصادی، برای این قیمت باکیفیت محسوب می‌شود. وزن 188 گرمی این گوشی دست را در استفاده‌های طولانی مدت خسته نخواهد کرد. کیفیت دوربین این گوشی چندان خوب نیست، ولی به نسبت قیمت آن قابل قبول است. ظرفیت باتری آ 04 هم 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

3- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A04

قیمت این گوشی اقتصادی 3 میلیون و 699 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی، کیفیتی معمولی دارد، اما برای استفاده در محیط‌های پرنور گزینه مناسبی نیست. وزن 192 گرمی این گوشی برای استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این مدل هم مثل بقیه گوشی‌های اقتصادی این شرکت، پردازنده‌ای مناسب برای کاربردهای روزمره و استفاده‌های معمولی دارد و می‌توانید بازی‌های معمولی را با آن اجرا کنید؛ اما برای اجرای بازی‌های سنگین اصلا گزینه مناسبی نیست. دوربین این گوشی هم کیفیت چندان خوبی ندارد و برای عکاسی بهتر است سراغ گزینه‌های دیگر بروید.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

4- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A03s

قیمت این گوشی سامسونگ 3 میلیون و 998 هزار تومان است. کیفیت ساخت این محصول حتی با وجود بدنه پلاستیکی آن بالاست. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی با توجه به قیمت آن عملکردی قابل قبول دارد. پردازنده این گوشی برای اجرای اکثر بازی‌های اندرویدی پاسخگوست و فقط برای بعضی از بازی‌های سنگین با مشکل مواجه می‌شود. دوربین سه گانه این گوشی اقتصادی ثبت سلفی‌های باکیفیت مناسب است. ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی این گوشی، عمر مفید بالای آن را تضمین می‌کند و با هر بار شارژ کامل، در صورت استفاده معمولی می‌توانید حدود یک روز و نیم از آن استفاده کنید.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

5- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A04s

قیمت این موبایل 4 میلیون و 429 هزار تومان است. کیفیت صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی اقتصادی، نسبت به قیمت آن کاملا قابل قبول و مناسب است. وزن 195 گرمی این گوشی سامسونگ دست‌تان را در استفاده‌های طولانی مدت خسته نخواهد کرد. این گوشی دارای دوربین سه گانه‌ای با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌ است که کیفیتی کاملا قابل قبول و مناسب دارد. ظرفیت باتری این گوشی مقرون به صرفه 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان‌ ترین گوشی‌ های هوشمند سامسونگ در بازار

  1. سیدحسین مظلوم گفته:

    گوشی سامسونگ انشاالله به مبلغی خواهد رسید که هر کسی بتونه مثل آب خوردن گوشی سامسونگ بخره چون فعلاً با پولی که از کره آزاد شده اکثر افراد انتظار دارند و انتظارشون هم به حق هست حداقل باید کره به خاطر بدعهدی خودش چند میلیون گوشی سامسونگ هدیه بده به مردم ایران تا شاید مردم بدعهدی کره‌ای‌ها رو یک مقداریش رو فراموش کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز