محبوب ترین گوشی های میان رده سامسونگ در بازار + قیمت مرداد ماه

لست سکند

از هر 10 گوشی‌ای که در جهان به فروش می‌رسد، 2تای آن مربوط به برند سامسونگ است. با کمی جستوجوی بیشتر در جهان، می‌فهمیم بیش از 1 میلیارد نفر از گوشی‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند که در سال 2023 کمی بیشتر از 14 درصد از کل کاربران گوشی‌های هوشمند را در سراسر جهان شامل می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A24 4G

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 300 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی سامسونگ، وضوح تصویر بالا و عملکرد روانی را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش مناسب در کنار پردازنده قوی باعث شده بتوانید بازی‌های محبوب و برنامه‌های پرطرفدار را به راحتی روی آن اجرا کنید. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است و به شما بابت کیفیت خوب عکاس‌هایتان در روز و شب، اطمینان خاطر می‌دهد. ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ 5 هزار میلی آمپر ساعت است و بنابراین در حالت استفاده معمولی طول عمر مفیدش دو روز است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ- کاماپرس

2-  گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A34 5G

قیمت این گوشی میان رده 10 میلیون و 959 هزار تومان است. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سامسونگ، 120 هرتز؛ یعنی چیزی در حد یک گوشی پرچمدار است. بنابراین می‌توانید به قدرت و کیفیت صفحه نمایش این گوشی اعتماد کنید. پردازنده این گوشی علاوه بر اجرای بازی‌های سنگین، باعث شده از تکنولوژی فایو جی هم پشتیبانی کند. ظرفیت باتری این گوشی هم 5 هزار میلی آمپر ساعت است. دوربین سه گانه این گوشی میان رده کیفیت قابل قبول عکس‌های شما را تضمین می‌کند.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A23 SM-A235

قیمت این گوشی محبوب 8 میلیون و 929 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و به همراه پردازنده‌ای مناسب، باعث شده این گوشی سامسونگ عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های محبوب و برنامه‌های کاربردی داشته باشد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه است که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن قدرتش را به شما ثابت می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی سری A سامسونگ 5 هزار میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy M33 5G SM-M336B/DS

قیمت این گوشی سری M سامسونگ 8 میلیون و 620 هزار تومان است. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سری M 120 هرتز است که کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی میان رده با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌اش به شما این اطمینان را می‌دهد که قرار است گالری زیبایی داشته باشید. پردازنده قوی این گوشی سامسونگ عملکردی کاملا مناسب در اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سنگین دارد. ظرفیت باتری این گوشی 198 گرمی، 6 هزار میلی آمپر ساعت است که عمر مفید باتری را تضمین می‌کند.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A14

قیمت این گوشی سری A سامسونگ 7 میلیون و 720 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سامسونگ توانایی حفظ کیفیت مطلوب و نمایش دقیق رنگ‌ها در شرایط متنوع تابش نور را به شما ثابت می‌کند. دوربین اصلی این گوشی میان رده هم 50 مگاپیکسلی است و برای عکاسی در طبیعت گزینه بسیار مناسبی است. پردازنده این گوشی سامسونگ امکان اجرای راحت بازی‌ها و نرم‌افزارهای پرطرفدار را برای شما فراهم می‌کند. ظرفیت باتری این موبایل 5 هزار میلی آمپر ساعت است که عملکرد قابل قبولی در طول عمر باتری ارائه می‌کند.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “محبوب ترین گوشی های میان رده سامسونگ در بازار + قیمت مرداد ماه

  1. نیستانک گفته:

    سلام:خدمات ۵ ساله و نور وکیفیت صفحه عالی هست.دوربین خوب هست. سخت افزار عملکرد خوبی دارد. اثر انگشت در صفحه هست.حساسیت لمس جهت کار خیلی بالاتر از حدود هست.باطری ده ساعت مدام کار هست..معایب: نبود جک۳.۵ و رادیو و سایز عرضی خارج از استاندارد دست اغلب انسانها.یعنی گوشی خوش دست نیست.و راحت از دست خارج می‌شود حتما قبل خرید تست کنید. نبود شارژر۲۵ واتی با لوازم قاب راحت یک میلیون اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز