پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ و طراحی

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

صنعت گیمینگ مدام در حال پیشرفت و تحول است و این باعث شده محصولات مربوط به گیمینگ هم محبوبیت و فروش زیادی داشته باشند. در سال 202 میلادی، پیش بینی شد که در سال 2024 فروش لپ‌تاپ‌های گیمینگ معادل با نصف فروش جهانی کل لپ‌تاپ‌ها خواهد بود. این صنعت رو به رشد که در دوران پاندمی کرونا جهشی رو به جلو را تجربه کرد، اکنون به تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ رسیده است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ با برخورداری از پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند، نمایشگرهای خیره کننده و کیفیت ساخت بالایی که دوام را به همراه می‌آورد، توانسته‌اند در بین دیگر محصولات گیمینگ، مثل کنسول‌های بازی و پلی استیشن‌ها، جایگاهی ویژه برای خود به وجود آورند.

قیمت این محصولات پرفروش می‌تواند بسیار متغیر باشد. برای کسب اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ گیمینگ و طراحی می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ؛ یک اسم و چند کاربرد

لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل داشتن پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند، قادر به اجرای راحت بازی‌ها و برنامه‌های سنگین هستند که برنامه‌های طراحی و تدوین هم شامل آن می‌شود. این لپ‌تاپ‌های باکیفیت برای دانشجویان رشته گرافیک و همچنین تدوین‌گران حرفه‌ای گزینه مناسبی به شمار می‌روند. بنابراین با خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ، در واقع لپ‌تاپی قدرتمند دارید که می‌توانید برای مصارف زیاد و متنوعی از آن بهره ببرید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ و طراحی را معرفی می‌کند.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

معرفی پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ و طراحی + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix G16 G614JJ-N3099

صفحه نمایش این لپ‌تاپ 16 اینچی با نرخ نوسازی 165 هرتز، کیفیت و سرعت پردازش بالای تصویر را به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ گیمینگ به همراه کارت گرافیکی مدل RTX3050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین دارد. پردازنده قدرتمند این لپ‌تاپ برای اجرای برنامه‌های طراحی و همچنین برای تدوین گزینه مناسبی است. باتری این لپ‌تاپ ایسوس بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

راز آسمان پایتخت

2- لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix G16 G614JJ-N3099-ZD

صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ بروز رسانی 165 هرتز کیفیت و سرعت پردازش بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که برای گیمرها کاملا رضایت بخش است. برای مقایسه مدل‌ها و کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی RTX3050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا خواهد کرد. پردازنده قوی این لپ‌تاپ ایسوس علاوه بر عملکرد بسیار خوب در گیمینگ، از پس اجرای برنامه‌های سنگین طراحی به خوبی برمی‌آید و برای تدوین‌گران نیز گزینه مناسبی است. باتری این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

3- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro 5 AN515-46-R7LV

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با وضوح تصویر خیره کننده و نرخ نوسازی 165 هرتز، سرعت پردازش و وضوح تصویر بالایی را به همراه دارد. پردازنده 8 هسته‌ای این لپ‌تاپ ایسر به همراه کارت گرافیکی RTX3070Ti با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی، به راحتی از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برمی‌آید. این لپ‌تاپ گیمینگ، برای استفاده‌های مربوط به طراحی و تدوین گزینه مناسبی است. باتری این لپ‌تاپ پرفروش تا 6 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

4- لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل NB LOQ 15IRH8-A

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لنوو با نرخ بروز رسانی 165 هرتزی‌اش کیفیت و سرعت پردازش بسیار خوبی را فراهم می‌کند. پردازنده 10 هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار کارت گرافیکی مدل RTX4060 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی، قدرت زیادی در اجرای بازی‌های سنگین، برنامه‌های طراحی دارد و برای استفاده‌های مربوط به تدوین هم مناسب است.

5- لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل NB LOQ 15IRH8-AG

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با برخورداری از نرخ نوسازی 165 هرتز، تصویر باکیفیتی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده 10 هسته‌ای این لپ‌تاپ لنوو به همراه کارت گرافیکی RTX4060 که 8 گیگابایت حافظه را به خود اختصاص داده، به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید و می‌تواند رضایت گیمرها را جلب کند. این لپ‌تاپ به دلیل پردازنده گرافیکی قوی برای استفاده‌های مربوط به گرافیک و همچنین برای تدوین‌گران گزینه مناسبی است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید لپ تاپ گیمینگ از سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر شروع کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، 7 سال پیش فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ گیمنگ و طراحی، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز