پرفروش ترین سماور برقی کرکماز + قیمت

برند ترکیه‌ای کرکماز یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت لوازم آشپزخانه است. این برند، سماورهای برقی خود را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع همراه با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و دسته‌های عایق حرارتی طراحی شده است. برند کرکماز در ایران و سایر کشورهای جهان دارای نمایندگی است و محصولات با کیفیت خود را در تمامی بازارهای لوازم خانگی دنیا عرضه کرده است

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین سماور برقی کرکماز را معرفی می‌کند؛

1- سماور برقی کرکماز مدل 343

قیمت این سماور برقی در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 500 هزار تومان است. سماور برقی کرکماز با داشتن توان مصرفی برابر با 2 هزار وات از قدرت بالایی برای جوش آوردن و دم کردن چای برخوردار است. ظرفیت سماور در این محصول 4 لیتر بوده و قوری آن دارای حجمی برابر با 1.8 لیتر است. جنس بدنه این سماور از استیل ضدزنگ ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر حرارت، ضربه و خط و خش دارد. وجود سیستم خاموشی خودکار، سیستم محافظت در برابر حرارت بیش از حد و قابلیت تنظیم درجه حرارت از دیگر امکانات و ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- سماور برقی کرکماز مدل کایکولیک Caykolik

قیمت این مدل از برند کرکماز 6 میلیون تومان است. این دستگاه با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ همراه با دسته‌های عایق حرارت طراحی شده است. سماور این محصول از گنجایش 3 لیتر آب و قوری آن از ظرفیت 0.7 لیتر برخوردار است و در هر بار استفاده از آن می‌توان حدود 10 الی 12 فنجان چای را فراهم آورد. سیستم فیلتر تعبیه شده بر روی این دستگاه مانع از ورود املاح آب به فنجان چای می‌شود و آن را خوش رنگ‌تر و خوش طعم‌تر می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به فناوری قطع‌کن خودکار آن اشاره کرد که در صورت تمام شدن آب کتری به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود و از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می‌کند.

3- سماور برقی کرکماز مدل A 84301

قیمت این سماور برقی 6 میلیون و 900 هزار تومان است. برند کرکماز این مدل را از سماوری به جنس فولاد ضدزنگ و دسته‌هایی از جنس پلاستیک فشرده طراحی کرده است. جداره داخلی این سماور از جنس استیل ضدزنگ به همراه المنت حرارتی پنهان ساخته شده است، که سبب می‌شود چای به‌طور یکنواختی دم بکشد. در این مدل، قوری و کتری روی یکدیگر قرار می‌گیرند و قوری این مدل از گنجایشی برابر با 1.2 لیتری و کتری آن از گنجایشی برابر با 3.5 لیتر برخوردار است. این محصول پس از به‌جوش آوردن آب درحالت گرمایش قرار می‌گیرد و گرمای آب درون سماور را تا مدت‌ها حفظ می‌کند.

4- سماور برقی کرکماز مدل A841

قیمت این سماور برقی 7 میلیون و 500 هزار تومان است. سماور برقی کرکماز با داشتن حجمی برابر با 5 لیتر و قوری با ظرفیت 2 لیتر قادر است در هر بار استفاده 75 فنجان چای را فراهم آورد و گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. سیستم محافظت در برابر حرارت بیش از حد و سیستم محافظت در برابر بخار بیش از حد از تعبیه شده بر روی این محصول از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به فناوری خاموش شدن خودکار آن اشاره کرد که در صورت تمام شدن آب سماور به صورت خودکار خاموش می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز