محبوب ترین یخچال و فریزر کمبی دوو

برند کره‌ای دوو توانسته با دانش و فناوری روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مرغوب را به بازار لوازم خانگی عرضه کند و با برندهایی همچون سامسونگ و ال‌جی به رقابت بپردازد. محصولات شرکت دوو در ایران توسط گروه انتخاب الکترونیک به بازار عرضه می‌شوند و این گروه به عنوان نماینده رسمی این برند به مشتریان خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین یخچال و فریزر کمبی دوو را معرفی می‌کند.

1- یخچال و فریزر 24 فوت دوو مدل DB-2210LW

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 20 میلیون تومان است. این یخچال و فریزر با آن‌که فضای کمی از محیط شما را اشغال می‌کند، اما با داشتن گنجایشی معادل 367 لیتر به‌خوبی مواد غذایی با حجم بالا را در خود جای می‌دهد. سیستم چرخش هوای سه‌بعدی بکار رفته در این محصول ضمن کمک کردن به کار موتور، هوای درونی یخچال را تهویه می‌سازد و هرگونه بوی نامطبوعی را از بین می‌برد.

سیستم گردش هوای موجود بر روی این دستگاه، دمای مناسب را در تمامی بخش‌های یخچال پخش می‌کند تا همه مواد غذایی به‌طور یکنواخت به سرمایش و انجام برسند.

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

2- یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2920SS

قیمت این مدل 31 میلیون تومان است. دوو این یخچال و فریزر 28 فوت را در طراحی منحصر به فرد و شیک در چهار رنگ سفید متالیک، سفید براق، سفید چرمی و استیل به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با داشتن حجم 348 لیتر به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات دوو تبدیل شده است.

برند دوو سامانه‌ی سرمایش الکترونیک این مدل را به سنسورهای کنترل دما مجهز کرده است. این سنسورها با شناسایی هوشمند دمای مورد نیاز یخچال و فریزر سرمایش لازم را تنظیم و کنترل می‌کنند. این سرمایشی یکنواخت در دستگاه پخش می‌کند و کیفیت و تازگی میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی را برای مدتی طولانی‌تر ماندگار می‌سازد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‎توان به سیستم آبسردکن متصل به آب شهری و یخساز اتوماتیک آن اشاره کرد.

3- یخچال و فریزر 24 فوت دوو مدل DB-2210TI

این دستگاه به‌طور کلی با داشتن ظرفیتی برابر با 367 لیتر فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند و گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌های کوچک و متوسط به‌شمار می‌رود. یخچال آن با داشتن ظرفیتی برابر با 267 لیتر از 4 طبقه، یک کشو میوه و سبزیجات و سه طبقه در درب برای جای‌گذاری بطری‌ها و شیشه‌ها و مواد غذایی کم حجم تشکیل شده است. این محصول به سامانه سرمایش هوشمند همراه با سنسور کنترل دما مجهز شده است.

این سامانه قادر است به وسیله سنسورهای کنترل دما تعبیه شده بر روی آن، دما داخل و بیرون یخچال را شناسایی کند و سپس، میزان دما و سرمایش لازم یخچال را تنظیم و کنترل کند. با استفاده از این سامانه هوشمند سرمایش مورد نیاز به صورت یکنواخت به مواد غذایی خواهد رسید و میوه‌ها و سبزیجات برای مدتی طولانی‌تر تازگی و طراوت خود را حفظ خواهند کرد.

4- یخچال و فریز 27 فوت مدل DETM-0027

این یخچال و فریزر 27 فوت با برخورداری از ظرفیت بالا به خوبی مواد غذایی پر حجم را در خود جای می‌دهد و محصولی اقتصادی و کارآمد برای خانواده‌های پرجمعیت به‌شمار می‌رود. این دستگاه از نوع یخچال‌های نوفراست (NoFrost) ضدبرفک بوده که مانع از تشکیل هرگونه برفکی در فضای درونی فریزر می‌شود و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به وجود آبریز متصل به آب شهری و یخ‌ساز اتوماتیک آن اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد در هر لحظه نوشیدنی خنک و خوش طعم را فراهم آورند. فیلتر ضدبو بکاررفته در این محصول بوهای نامطبوع، آلودگی و باکتری‌ها را از بین می‌برد و بوی خوش مواد غذایی و کیفیت آنها را حفظ می‌‎کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز