پرفروش ترین یخچال و فریزر کمبی دیپوینت + قیمت (شهریور ماه)

لست سکند

برند ایرانی دیپوینت توانسته با استفاده از دانش متخصصان ایرانی به تولید محصولات برودتی مرغوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا بپردازد. این برند هم‌اکنون انواع یخچال و فریزرهای کمبی، ساید بای ساید و دوقلو را به بازار عرضه می‌کند و توانسته سهم قابل توجهی از فروش بازار لوازم خانگی را از آن خود کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین یخچال و فریزر کمبی دیپوینت را معرفی می‌کند.

1- یخچال و فریزر 14 فوت دیپوینت مدل DECENT

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 21 میلیون و 600 هزار تومان است. دیپوینت مدل دسنت را با ظرفیت کلی 396 لیتر طراحی کرده است که از این حجم کلی، 256 لیتر آن را یخچال و 140 لیتر آن را فریزر تشکیل داده است. مدل دسنت به فناوری سرمایش و انجماد سریع مجهز شده است. این فناوری در کمترین زمان ممکن مواد غذایی موجود در دستگاه را به حالت انجماد و سرمایش می‌رساند و تازگی و کیفیت آنها را حفظ می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نوفراست بودن آن اشاره کرد. در یخچال‌های نوفراست یا بدون برفک هیچ‌گونه برفکی مشاهده نمی‌شود و برفک‌های موجود توسط پنل خنک کننده از بین می‌روند. فضای درونی یخچال از 5 طبقه، دو کشو نگهداری میوه و سبزیجات و طبقاتی در درب جهت جای‌گذاری شیشه‌های مربا و ترشی‌جات طراحی شده است. در فضای درونی فریزر نیز 4 کشو و یک محفظه در درب جهت جای‌گذاری مواد غذایی کم حجم به چشم می‌خورد. وجود آبسردکن نیمه‌اتوماتیک و یخ‌ساز دستی نیز از دیگر مزایا مدل دسنت به‌شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- یخچال و فریزر 28 فوت دیپوینت مدل BOSS

قیمت این محصول 33 میلیون و 600 هزار تومان است. دیپوینت یخچال مدل باس را با ظرفیت 427 لیتر همراه با سه طبقه شیشه‌ای نشکن ضدشوک، یک کشو میوه و سبزیجات و طبقاتی در درب برای جای‌گذاری شیشه‌های مربا و مواد غذایی کم حجم طراحی کرده است. مدل باس به‌طور کلی دارای ظرفیت کلی 527 لیتر بوده که فریزر آن از گنجایشی معادل 145 لیتر تشکیل شده است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم گردش هوای چندگانه آن اشاره کرد که بوی نامطبوع و میکروب‌ها را از فضای درونی یخچال دور می‌سازد و تازگی و کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند. وجود آبسردکن متصل به آب شهری و یخ‌ساز اتوماتیک از دیگر مزایا این مدل به‌شمار می‌رود. افراد می‌توانند با استفاده از این قابلیت در هر لحظه نوشیدنی‌هایی خنک فراهم آورند.

3- یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T73-W

فریزر این محصول برخلاف مدل‌های قبلی در قسمت بالا قرار گرفته است. این مدل از یخچال‌وفریزرهای دیپوینت به‌طورکلی از 570 لیتر ظرفیت کلی تشکیل شده است. یخچال آن با داشتن ظرفیتی معادل 422 لیتر دارای 4 طبقه شیشه‌ای نشکن و دو کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات تشکیل شده است. همچنین، در درب یخچال باکس‌هایی جهت جای‌گذاری بطری‌های نوشیدنی، مربا و ترشی‌جات و مواد غذایی کم حجم تعبیه شده است.

دیپوینت با قرار دادن یک هیتر بر روی لوله‌ها، گرمای مواد غذایی درون یخچال و فریزر را به فضای بیرونی دستگاه انتقال می‌دهد و از ایجاد برفک جلوگیری می‌کند و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. وجود آبسردکن نیمه‌اتوماتیک و یخ‌ساز دستی از دیگر مزایا این دستگاه به‌شمار می‌رود. این محصول به فیلتر تصفیه هوا ارتقا یافته Hygiene Fresh مجهز شده است. این فیلتر قادر است ضمن میکروب‌زدایی و استریل‌زدایی، آلودگی و بوی نامطبوع یخچال را از بین ببرد.

4- یخچال و فریزر 11 فوت دیپوینت مدل C5L

یخچال و فریزر دیپوینت با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ همراه با ظرفیت کلی 370 لیتر تولید شده است. فضای درونی یخچال این محصول با ظرفیت کلی 270 لیتر از 4 طبقه شیشه‌ای، یک کشو میوه و سبزیجات و سه طبقه در درب یخچال تشکیل شده است. فریزر آن نیز با گنجایش 100 لیتر دارای 4 کشو جهت جای‌گذاری مواد غذایی است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حالت سرمایش و انجماد سریع، وجود آبریز و یخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال اشاره کرد.

این محصول از دسته یخچال و فریزرهای نوفراست به‌شمار می‌رود که هیچ‌گونه برفکی در فضای درونی آن مشاهده نمی‌شود و برفک‌ها توسط پنل خنک‌کننده از بین می‎‌روند. محفظه میوه و سبزیجات این محصول داری تکنولوژی تنظیمات رطوبت خودکار بوده که قادر است تازگی و کیفیت مواد غذایی را برای مدت طولانی همانند روز اول حفظ کند و مانع از خراب شدن آنها شود. شرکت دیپوینت این محصول را به کمپرسور اینورتر دیجیتال مجهز کرده است که ضمن عملکردی آرام و بی‌صدا، تازگی مواد غذایی را حفظ می‌کند و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیپوینت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز