بهترین فلاسک دوقلو مسافرتی + قیمت

لست سکند

فلاسک از جمله همراه‌های همیشگی دورهمی‌ها، پیک‌نیک‌ها، محیط‌های اداری و مسافرت‌های خانوادگی محسوب می‌شوند. نوشیدن یک چای گرم پس از یک روز کاری پرمشغله می‌تواند خستگی افراد را از بین ببرد و انرژی دوباره‌ای به آنها ببخشد. وجود دو مخزن در فلاسک دوقلو به کاربران امکان می‌دهد تا در یک مخزن آب جوش و در دیگری آب سرد بریزند و بدین‌ترتیب آنها را از حمل کلمن برای آب سرد بی‌نیاز می‌سازد.

کاماپرس در ادامه بهترین فلاسک دوقلو مسافرتی را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- فلاسک دوقلو هپی لاین مدل George

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 850 هزار تومان است. فلاسک هپی لاین مدل جورج همراه با بدنه‌ای از جنس فلز و با ظرفیت 3.2 لیتر طراحی شده است. عایق‌بندی شیشه‌ای بکار رفته در طراحی این محصول، برای مدتی طولانی دمای دستگاه را حفظ می‌کند و از تغییر طعم آب جلوگیری می‌کند. در قسمت بالای دو درب این فلاسک، کلیپسی با قابلیت جداشوندگی قرار گرفته است. این امکان، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند تمام بدنه دستگاه را به راحتی بشویند. برند هپی لاین، مدل جورج را در سه رنگ کرم، برنز و پلاتینیوم عرضه کرده است.

راز آسمان پایتخت

2- فلاسک دوقلو کد 2  Twin Airport

قیمت این فلاسک 900 هزار تومان است. این فلاسک با بدنه‌ای از جنس استیل همراه با عایق‌بندی شیشه‌ای ساخته شده است. عایق‌بندی شیشه‌ای بکار رفته در طراحی این محصول می‌تواند به خوبی آب موجود در مخزن را برای مدتی طولانی حفظ کند. بنابراین، این فلاسک دوقلو می‌تواند برای مسافرت‌های طولانی همراه خوبی باشد. از یک مخزن این فلاسک برای نگهداری نوشیدنی‌های سرد و از دیگری می‌توان برای نگهداری نوشیدنی‌های گرم استفاده کرد. این فلاسک دارای گنجایشی معادل 2 لیتر بوده که می‌توان با هر بار استفاده از آن حدود 8 لیوان نوشیدنی فراهم آورد.

3- فلاسک دوقلو یونیک کد 9030

قیمت این محصول یک میلیون تومان است. فلاسک دوقلو یونیک با بدنه‌ای از جنس استیل و عایق شیشه‌ای طراحی شده است. این فلاسک قادر است آب درون مخزن را تا 24 ساعت جوش و تا 48 ساعت گرم نگه دارد. با استفاده از این فلاسک دوقلو می‌توانید دو نوشیدنی مختلف را نگهداری کنید و نیازی به حمل دو فلاسک جداگانه نخواهید داشت. این فلاسک با داشتن ظرفیت 2.6 لیتری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک خانواده پرجمعیت باشد. از دیگر قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به قابلیت شست‌وشو آن در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قفل خروجی آب آن اشاره کرد که امنیت کار با فلاسک را افزایش می‌دهد.

4- فلاسک دوقلو کوک سانگ مدل Airport

قیمت این محصول 2 میلیون و 550 هزار تومان است. این فلاسک در وزن 3 هزار گرم و با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و جنس داخلی شیشه ساخته شده است. فلاسک کوک سانگ دارای 3.8 لیتر ظرفیت بوده که می‌توان با هر بار استفاده از آن حدود 15 لیوان نوشیدنی فراهم آورد. این فلاسک دوقلو افراد را از حمل کلمن در سفرهای خانوادگی بی‌نیاز می‌سازد. افراد قادر هستند در یکی از مخازن آن آب گرم و در دیگری آب سرد بریزند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز