قیمت انواع کتری برقی خارجی در بازار

لست سکند

قیمت انواع کتری برقی موجود در بازار بر اساس برند و کارایی از 300 هزار تومان تا 17 میلیون تومان متغیر می‌شوند. کتری برقی در مقایسه با سماور و کتری معمولی قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین اتلاف مصرف انرژی آب را به جوش برساند. بنابراین، کتری برقی می‌تواند برای استفاده در محیط‌های اداری و خانه برای تهیه انواع قهوه، چای و دمنوش گزینه بسیار مناسبی باشد. همچنین، کتری‌های برقی فضای کمی از محیط را اشغال می‌کنند و می‌توان از آنها بدون نیاز به انرژی گاز و تنها با اتصال به برق بهره برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع کتری برقی خارجی در بازار می‌پردازد.

1- کتری برقی کیوکوکر مدل QS-1701

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 100 هزار تومان است. کتری برقی کیوکر با ظاهری شیک و منحصر‌به‌فرد در چهار رنگ سفید، استخوانی، زیتونی و سبز مغز پسته‌ای به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS و مخزنی از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. این محصول با داشتن توان مصرفی 1800 وات قادر است آب را در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه به جوش آورد. با استفاده از دماسنج تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان از میزان دمای آب درون کتری مطلع شد. کتری برقی کیوکر پس از جوش آمدن به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و مانع از مصرف انرژی مضاعف می‌شود. این دستگاه دارای عملکرد چرخش 360 درجه بوده و سه پایه پلاستیکی تعبیه شده بر روی آن مانع از حرکت و لیز خوردن کتری بر روی سطوح می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

2- کتری برقی فیلیپس مدل HD9316

قیمت این کتری برقی 2 میلیون و 700 هزار تومان است. کتری برقی فیلیپس به رنگ استیل و با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. این کتری با داشتن ظرفیت 1.7 لیتر می‌تواند برای استفاده در محیط‌های اداری و منزل بسیار مناسب باشد. این محصول با مجهز بودن به سیستم خاموشی خودکار، در صورت تمام شدن آب داخل کتری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و از سوختن دستگاه جلوگیری می‌کند. در قسمت خروجی آب از دستگاه یک فیلتر رسوب‌گیر از جنس استیل قرار داده شده است که مانع از خروج رسوبات از مخزن می‌شود. کفی این کتری قابلیت چرخش 360 درجه دارد که به کاربران امکان می‌دهد آن را از هر سمتی از پایه جدا و استفاده کنند.

3- کتری برقی شیائومی مدل Mi Electric Kettle 2

قیمت این محصول 3 میلیون تومان است. کتری برقی شیائومی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک PP مات ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما از خود نشان می‌دهد. این دستگاه با توان مصرفی 1800 وات قادر است آب را پس از 5 دقیقه به جوش آورد. با استفاده از پنل دیجیتالی که بر روی محصول تعبیه شده است می‌توان میزان دمای مورد نظر را در 4 حالت 45، 60، 85 و 100 درجه سانتی‎‌گراد تنظیم و کنترل کرد. کتری برقی شیائومی قادر است گرمای آب درون مخزن را تا 12 ساعت حفظ کند. با استفاده از این دستگاه می‌توان زمان آغاز به کار دستگاه را تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید قبل از خواب زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا دستگاه در تایم تعیین شده شروع به کار کند و آغاز روز خود را با نوشیدنی‌های گرم آغاز کنید.

 

4-  کتری برقی دلونگی مدل Argento Flora KBX3016

قیمت این محصول 5 میلیون و 400 هزار تومان است. کتری برقی دلونگی از جنس بدنه دولایه استیل و پلاستیک ساخته شده است که ضمن گرم نگه‌داشتن آب درون کتری از داغ شدن بدنه کتری جلوگیری می‌کند. توان مصرفی این دستگاه 2100 وات بوده که قادر است آب را به سرعت و در مدت زمان کوتاه به جوش آورد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم قطع خودکار آن اشاره کرد که در صورت تمام شدن آب کتری و جوش آمدن آن به صورت خودکار خاموشی می‌شود و میزان مصرف انرژی آن را کاهش می‌دهد. مخزن این دستگاه دارای ظرفیت 2 لیتر بوده که به ‌راحتی می‌توان با استفاده از آن بیش از 10 لیوان آب گرم فراهم آورد. بر روی بدنه دستگاه نمایشگری شفاف تعبیه شده است که به وسیله آن می‌توان از میزان آب موجود در درون کتری مطلع شد.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیفیلیپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز