پرفروش ترین مایکروفر ال جی در بازار

لست سکند

برند کره‌ای ال‌جی با تولید انواع محصولات لوازم خانگی همراه با ‌بروزترین و آخرین فناوری‌های روز دنیا توانسته سهم فروش بسیاری از بازار جهانی را در انحصار خود بگیرد. درآمد جهانی ال‌جی الکترونیس در سال 2022 به حدود 66.8 میلیارد دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین مایکروفر ال‌جی در بازار را معرفی می‌کند؛

1- مایکروفر مدل ال جی MH 8265 CIS

قیمت این مایکروویو 8 میلیون تومان است. ال جی این مدل را با ظرفیت درونی 42 لیتری و توان قدرت 1350 وات طراحی کرده است. این مایکروویو دارای 28 نوع برنامه پخت متفاوت است و می‌توان به وسیله آن هر نوع مواد غذایی را مهیا کرد. برای مثال می‌توان با استفاده از آن انواع مواد غذایی را سرخ کرد و یا گوشت و مرغ را به صورت مغز پخت یا گریل شده آماده کرد.

این محصول با برخورداری از قابلیت آنتی باکتریا، باکتری موجود در محفظه داخلی را به‌طور خودکار از بین می‌برد. بنابراین، برای تمیز کردن فضای درونی مایکروفر تنها به یک دستمال نم‌دار نیاز است. از دیگر قابلیت‌های این مایکروفر می‌توان به سیستم یخ زدایی اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان هر نوع ماده منجمدی را یخ زدایی کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- مایکروفر ال جی مدل MH8265 DIS

قیمت این مایکروفر ال‌جی 8 میلیون و 200 هزار تومان است. این مایکروفر دارای ظرفیت 42 لیتری بوده و به 39 برنامه پخت متنوع مجهز شده است. این مایکروفر قادر است انواع غذاهایی همچون سیب‌زمینی، گوشت، مرغ و غیره را با کاهش 72 درصدی موجود در آن به‌صورت یکنواخت سرخ کند و غذایی سالم و لذیذ مهیا کند. فضای داخلی محصول به روکش Easy Clean با خاصیت آنتی باکتریال مجهز شده است که از چسبیدن باکتری‌های مضر به فضای درونی یخچال جلوگیری می‌‎کند و فرایند تمیز کردن محیط داخلی را آسان‌تر می‌سازد.

این مدل به 4 برنامه یخ‌زدایی مختلف مجهز شده است که کاربران می‌توانند با تنظیم اندازه دما انواع مواد منجمد را در کمترین زمان ممکن یخ‌زدایی کنند. با استفاده از 39 برنامه مختلف تعبیه شده بر روی آن می‌توان انواع غذاها را با استفاده از قابلیت هیتر ذغالی، کانوکشن، گریل، پخت ترکیبی و بخارپز فراهم آورد.

3- مایکروفر ال جی مدل MA3884

قیمت این مایکروفر 21 میلیون و 700 هزار تومان است. این مدل با توجه به قابلیت‌های هوشمندی که دارد از دسته پرچم‌داران برند ال جی به‌شمار می‌رود و همچنین این مدل خوشنام سهم بالایی از میزان فروش را نصیب خود کرده است. این مدل مجهز به 28 نوع برنامه پخت غذایی متفاوت است که تنها با انتخاب هر یک از آنها می‌توانید به پخت انواع غذا در خوش طعم‌ترین حالت ممکن بپردازید. با این مایکروفر قادر هستید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را آماده کنید.

همچنین این محصول می‌تواند بهترین جایگزین برای فر گازی در پخت انواع شیرینی و کیک باشد. مایکروفر ال‌جی امکان پخت را به 5 روش ممکن فراهم می‌سازد که از جمله آن می‌توان به حالت مایکروویو (Microwave)، پخت گریل، پخت با بخار و پخت ترکیبی اشاره کرد. قابلیت کانوکشن (Convection) موجود در این فر غذای موجود را شناسایی و به صورت هوشمند زمان و نوع پخت مناسب آن را تنظیم و کنترل می‌کند.

4- مایکروفر ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR GSC

قیمت این مایکروفر ال جی 76 میلیون و 500 هزار تومان است. ال‌جی این مدل را با ظرفیت 38 لیتر همراه با  24 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و خارجی طراحی کرده است. سیستم کنترل دمای گریل از جمله مزیت‌های این مدل به‌شمار می‌رود. برخلاف بسیاری از فرهای دیگر که فقط قابلیت روشن و خاموش شدن بدون تنظیم درجه حرارت را دارند، این مدل را می‌توان در سه درجه حرارت دلخواه ملایم، متوسط و پرقدرت تنظیم و کنترل کرد.

هیترذغالی از جمله امکانات اختصاصی برند ال‌جی است که ویتامین‌ها، آب و مواد مغذی موجود در غذا را حفظ می‌کند و منجر به برشته‌شدن و آبدارتر شدن غذا می‌شوند. پخت ترکیبی یا پخت چندگانه از دیگر ویژگی‌های این مدل بوده که می‌توان به وسیله آن انواع حالت‌های پخت گریل، مایکرو، ترکیبی و کانوکشن را به‌صورت دلخواه انتخاب کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز