پرفروش ترین اسپرسو ساز برند نسپرسو + قیمت

لست سکند

برند نسپرسو به عنوان بزرگترین و مشهورترین برند دنیای قهوه به‌شمار می‌رود. این برند امروزه توانسته با تولید اسپرسوساز و قهوه‌سازهایی مدرن و کاربردی به یکی از پرفروش‌ترین برندها در رقابت با سایر رقبای خود تبدیل شود. این برند سوئیسی تا کنون بیش از 60 مدل قهوه‌ساز هوشمند و منحصر به فرد همراه با امکانات و کارایی متنوع و در قیمت‌های مختلف تولید کرده است.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین اسپرسوساز برند نسپرسو را معرفی می‌کند؛

1- اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

قیمت این اسپرسوساز در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 200 هزار تومان است. با استفاده از این مدل می‌توان نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو، لانگو و ریسترتو را فراهم آورد. پس از روشن کردن دستگاه، مدت پیش گرمایش آن تنها 30 ثانیه زمان می‌برد و پس از این مدت زمان کوتاه، این اسپرسوساز آماده استفاده است.

این دستگاه مخزن گنجایش آبی برابر با 700 میلی‌لیتر دارد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و افراد می‌توانند در محیط کار یا خانه، با انتخاب کپسول قهوه دلخواه و پر کردن مخزن آب، طی 3 الی 4 دقیقه نوشیدنی مورد نظر خود را سرو کنند.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اسپرسو ساز نسپرسو مدل lattissima One

قیمت این محصول 17 میلیون و 500 هزار تومان است. دستگاه اسپرسوساز کپسولی لاتیسما وان با طراحی سیستمی جدید در سال 2018 روانه بازار شد و توانست جایزه طراحی سال را از آن خود کند. در طراحی جدید این مدل از مخزن شیر کوچکتری استفاده شده که از هدر رفت بیشتر شیر جلوگیری کند. بر روی مخزن شیر، نشانگرهایی تعبیه شده که مشخص می‌کند برای هر نوشیدنی همچون کاپوچینو یا لاته چه مقدار شیر را باید داخل مخزن بریزید.

با استفاده از پنل لمسی تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان 5 نوشیدنی تهیه کرد. برای مثال برای تهیه اسپرسو و لانگو در 2 سایز مختلف 40 و 110 میلی‌لیتری و 3 دکمه برای تهیه کاپوچینو، لاته ماکیاتو و اسپرسو ماکیاتو تعبیه شده است.

3- اسپرسو ساز نسپرسو مدل Gran Lattissima

قیمت این اسپرسوساز 24 میلیون تومان است. با استفاده از پنل لمسی تعبیه شده بر روی این دستگاه می‌توان با 9 دکمه لمسی آن انواع نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو، لانگو، کاپوچینو، ریسترسو، لاته، لاته ماکیاتو، فلت وایت، شیر گرم و فوم شیر را در کمتر از یک دقیقه فراهم آورد. این دستگاه ضمن داشتن مخزن آبی برابر با 1.2 لیتر به سیستم خاموشی خودکار مجهز شده و در صورت عدم استفاده پس از 9 دقیقه به‌طور خودکار خاموش می‌شود و ایمنی دستگاه را افزایش می‌دهد.

سیستم شست‌وشوی آسان و اتوماتیک از دیگر مزایا این دستگاه به‌شمار می‌رود. با استفاده از این قابلیت می‌توان پس از تهیه هر وعده نوشیدنی، آن را به صورت خودکار شست‌وشو داد و عمر طولانی مدت دستگاه را حفظ کرد.

4- اسپرسو ساز نسپرسو مدل Creatista Plus

قیمت این اسپرسوساز 32 میلیون تومان است. کریتیستا پلاس تنها در مدت 3 ثانیه برای تهیه نوشیدنی آماده به کار می‌شود. این دستگاه به 11 سطح قابل تنظیم دمای شیر و 8 تنظیم برای بافت کف شیر مجهز شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا شیر و فوم را به‌صورت دلخواه و به بهترین شکل فراهم آورند. همچنین، این دستگاه دارای یک مخزن برای کپسول‌های استفاده شده متناسب با ظرفیت 12 کپسول است که به‌طور خودکار کپسول‌های استفاده شده را در خود نگهداری می‌کند.

این اسپرسوساز به مخزن آب 1.5 لیتری مجهز شده که امکان تهیه 12 فنجان نوشیدنی در سایزهای مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. با استفاده از این مدل می‌توان انواع نوشیدنی که بر پایه قهوه و شیر باشند همچون کاپوچینو، فلت‌وایت، شیر گرم، لانگو، ماکیاتو، ریسترتو، کافه لاته و غیره را آماده کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز