پرفروش‌ترین گوشی موبایل سامسونگ در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است، این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید.  این گوشی پرفروش در بازار با چه قیمتی معامله می شود؟

به گزارش کاماپرس، با اینکه گوشی گلکسی نوت ۱۰ در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مدلهای سامسونگ در بازار جهان است ، اما گلکسی A51 و گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت با قیمت مناسبی که دارند همیشه جزو لیست پرفروش ترین گوشی های این برند قرار دارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است. همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر این گوشی نسبت به بقیه مدلها شده است. اما گوشی های پرفروش سامسونگ با چه قیمتهایی در بازار به فروش می رسند؟

پرفروش ترین و ارزان ترین گوشی های سامسونگ

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین گوشی موبایل سامسونگ یعنی مدل A51 با قیمت ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل Galaxy A2 Core 16 GB با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل Galaxy A01 16 GB حدود ۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل Galaxy A10s 32 GB با قیمت ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تا ۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی موبایل Galaxy A20 s 32 GB ۵ میلیون تومان تا ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی موبایل Galaxy A70 128 GB ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون تومان است.

گوشی موبایل Galaxy A80 128 GB با قیمت ۱۰ میلیون تومان فروخته می شود. گوشی موبایل Galaxy S10 128 GB هم ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
یکی از گران ترین گوشی های سامسونگ مدل Galaxy Note10+ 256 GB که با قیمت ۲۴ میلیون تومان تا ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز