پرفروش‌ترین سطل زباله هوشمند در بازار + قیمت

لست سکند

سطل زباله‌ هوشمند دارای حسگر چشمی بوده که علاوه بر تسهیل عملکرد جمع آوری زباله، مانع از انتشار بوی بد در فضای خانه و سایر محیط‌ها می‌شود؛ چالشی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. سطل زباله هوشمند از جمله ابزاری است که با کمک تکنولوژی به امر خانه داری و نظافت بیشتر محیط خانه و زندگی کمک زیادی می‌کند. این وسیله طراحی شده تا فرآیند جمع‌آوری و بازیافت زباله راحت‌تر انجام شده و از ورود آلودگی و انواع بیماری به محیط زندگی جلوگیری شود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین سطل زباله هوشمند در بازار را معرفی و بررسی می‌کند:

1_سطل زباله هوشمند مدل Y8620A / 14L

ظرفیت این سطل زباله 16 لیتر بوده که در سالن‌های اداری و پذیرایی قابل استفاده است. این محصول ضد آب بوده و در برابر تغییر رنگ مقاوم است. این دستگاه پنل لمسی و حسگر قوی جهت باز و بسته شدن خودکار درب سطل داشته و همچنین قابل شست‌شوست. محفظه مخصوص جهت استفاده از قرص ضدبو و باتری لیتیوم قابل شارژ با کابل USB از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیون و 850 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_سطل زباله هوشمند مدل L / YW 57134L

ظرفیت این سطل زباله 4 لیتر بوده که در اتاق خواب و سرویس بهداشتی قابل استفاده است. جنس پلاستیکی این محصول ضدآب بوده و در برابر تغییر رنگ مقاوم است. این دستگاه پنل لمسی و حسگر چشمی دارد و کافی است تا دست خود را بالای سطل حرکت دهید تا درب آن به طور خودکار باز شود. بهتر است از این محصول جهت مصارف خشک استفاده شود. قیمت این محصول 2 میلیون و 900 هزارتومان است.

3_سطل زباله هوشمند مدل BARREL

ظرفیت این سطل زباله 16 لیتر است که برای استفاده در حمام و آشپزخانه کاربرد دارد. بدنه پلاستیکی این محصول ضد آب بوده و در برابر رطوبت مقاوم است. چند عملکرد جهت باز کردن درب این دستگاه وجود دارد؛ با استفاده از حسگر مادون قرمز و با حرکت دست و یا با حسگر 360 درجه‌ای لرزشی با تکان و ضربه به سطل می‌توانید درب را باز کنید و یا از دکمه دستی سطل استفاده کنید. این محصول با طراحی منحصر به فرد خود مانع از نفوذ بوی نامطبوع به محیط می‌شود. این سطل زباله دارای چراغ LED بوده که هنگام باز شدن درب روشن می‌‌شود و می‌توانید این محصول را با کابل USB شارژ کنید.

قیمت این محصول 3 میلیون و 100 هزارتومان است.

4_سطل زباله هوشمند مدل 1700

گنجایش این سطل زباله 6 لیتر بوده که مناسب برای محیط پذیرایی و اتاق خواب است. جنس این محصول از پلی اتیلن بوده و بر پایه مادون قرمز عمل می‌کند. هنگامی که دست در فاصله ده سانتی متری درب قرار گیرد به طور خودکار باز می‌شود. قیمت این محصول 3 میلیون و 400 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز