ویژگی‌های یک نرم افزار کارتخوان خوب را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرقی‌ نمی‌کند در چه ‌کسب‌وکاری مشغول باشید، در هر صورت روزانه تراکنش‌های زیادی پردازش‌ می‌شوند که گاهی این روند‌ می‌تواند پیچیده باشد و زمان زیادی از شما بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک نرم افزار کارتخوان خوب برای برطرف کردن این معضل طراحی شده است. این نرم افزارها نه تنها معاملات و پرداخت‌ها را سریع‌تر پیش‌ می‌برند؛ بلکه سوابق کاملی از ‌کسب‌وکار را مستند کرده و به شما در تصمیمات تجاری کمک‌ می‌کنند. اگر قصد تهیه یک نرم افزار POS را دارید، پیش از خرید، ویژگی‌های زیر را در آنها بررسی کنید.

یک نرم افزار کارتخوان خوب چه امکاناتی دارد؟

ابزارهای POS چه از نوع موبایلی باشند و چه روی سیستم شما نصب شوند، باید ویژگی‌های زیر را در اختیارتان بگذارند:

راز آسمان پایتخت
  • ردیابی موجودی
  • مدیریت خرید
  • پردازش کارت اعتباری / بدهی
  • قابلیت شبکه سازی
  • دسترسی به موبایل
  • گزارش فروش برای تجزیه و تحلیل
  • یکپارچه سازی CRM
  • یکپارچه سازی حسابداری
  • مدیریت مشتری
  • مدیریت عملکرد کارکنان
  • بارکد / اسکن
  • یکپارچه سازی تجارت الکترونیک

مزایای یک نرم افزار کارتخوان خوب چیست؟!

1. خدمات مشتریان را تقویت‌ می‌کند

در تمامی ‌کسب‌وکارها خدمات بهتر به مشتریان، درآمد بالاتری به همراه دارد و یکی از بهترین راه حل‌ها برای بهبود خدمات به مشتریان، استفاده از نرم افزار پوز است. این ابزارهای پیشرفته، مدیریت مشتریان را ساده کرده و اتوماسیون عملیات مختلف را فراهم‌ می‌کنند. طبق تحقیقی که انجام شده یک رستوران بعد از استفاده از نرم افزار POS و ارائه خدمات سریع‌تر توانست تا 27 درصد فروش خود را بالاتر ببرد.

2. مدیریت موجودی را ساده‌ می‌کند

یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های مدیریت، حفظ فهرست موجودی‌هاست. به همین دلیل ردیابی موجودی در نرم افزارهای کارتخوان، یک ویژگی مهم تلقی‌ می‌شود. یک نرم افزار POS خوب، ابزارهای ردیابی موجودی را با بروز رسانی‌های مرتب در اختیار شما‌ می‌گذارد تا مطمئن شوید که هیچ یک از اقلام موجود هدر نرفته‌اند. ویژگی ردیابی موجودی، میزان ورود و خروج اقلام را رصد‌ می‌کند.

3. گزارش‌های مالی را بهبود‌ می‌بخشد

تخصیص کارآمد منابع مالی فقط زمانی امکان پذیر است که گزارش‌های دقیقی از عملکرد خود داشته باشید. یک نرم افزار کارتخوان، گزارش‌های عمیقی از وضعیت درآمد و موجودی ‌کسب‌وکار ارائه‌ می‌دهد و حتی برخی از این نرم افزارها گزینه‌های تحلیل هم دارند. با این ویژگی در نرم افزار کارتخوان‌ می‌توان به راحتی پیشرفت فروش را سنجید و استراتژی‌ها را بهبود داد.

4. عملیات ‌کسب‌وکار شما را ساده‌ می‌کند

ادغام و یکپارچه سازی اطلاعات از بخش‌های مختلف ‌کسب‌وکار، مدیریت داده‌ها را ساده‌تر‌ می‌کند. نرم افزارهای کارتخوان با یکپارچه سازی CRM و حسابداری، مدیریت مشتریان و امور مالی را راحت‌تر می‌کنند.

5. ثبت رکورد از سوابق را بهینه‌ می‌کند

داشتن مستندات اطلاعات فروش در هر ‌کسب‌وکاری اهمیت دارد. اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید، ساعت‌ها زمان شما را خواهد گرفت. نرم افزار کارتخوان تراکنش‌های روزانه را رصد کرده و ذخیره‌ می‌کند تا از این سوابق برای اهداف پیشبرد فروش و ارتقای ‌کسب‌وکار استفاده کنید.

6. تراکنش‌ها را سرعت‌ می‌بخشد

امروزه مشتریان به جای پول نقد، از کارت بانکی برای خرید استفاده‌ می‌کنند. داشتن یک سیستم پردازش کارت‌های بانکی، سرعت پردازش تراکنش‌ها را بالا برده و پرداخت‌ها را مستقیم به حساب بانکی شما هدایت‌ می‌کند.

7. به ردیابی کارکنان کمک‌ می‌کند

در نهایت یک نرم افزار کارتخوان خوب ویژگی‌هایی مثل نظارت بر بهره‌وری کارکنان و محاسبه حقوق و دستمزد دارد. با ابزارهای ردیابی زمان و نظارت بر عملکرد کارکنان‌ می‌توانید ساعت‌های قابل پرداخت پرسنل خود را به راحتی محاسبه کرده و دردسر پرداخت حقوق را نداشته باشید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز