ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از مرسوم‌ترین روش‌های جدایی زوجین در سال‌های اخیر است. برخلاف تصور، این نوع از طلاق نیز شامل یک پروسه پیچیده حقوقی می‌شود و زوجین برای این منظور به یک وکیل طلاق توافقی و با تجربه نیاز دارند.

به گزارش کاماپرس، در این نوع از طلاق ابتدا طرفین به توافقات کامل در مورد مهریه، اموال، نفقه، اجرت المثل و حضانت فرزندان می­رسند و این توافق را به کمک یک وکیل خانواده به صورت توافق‌نامه به دادگاه ارائه می‌کنند.

در این گزارش ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی بررسی شده است.

تخصص و تجربه

بهترین وکیل طلاق توافقی در واقع یک وکیل پایه یک دادگستری بوده که دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه پرونده‌های حقوقی خانواده و طلاق است. این نوع از وکالت، زیرمجموعه وکیل خانواده بوده و بهتر است در چنین مواقعی به سراغ وکلا یا گروه‌های وکالتی که تجربه کافی در این زمینه دارند، رفت.

هرچه تعداد پرونده‌های موفق پیشین یک وکیل خانواده بیشتر بوده و تجربه بیشتری در این حوزه داشته باشد، پروسه طلاق توافقی می‌تواند بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از حد انتظار پیش برود. بهترین وکیل طلاق توافقی به خوبی از جزئیات ریز و درشت پرونده‌های طلاق و نحوه رسیدگی و حساسیت‌های دادگاه به این نوع از پرونده‌ها واقف بوده و می‌تواند توافق‌نامه طلاق را بدون کمتری کاستی که نیاز به بازبینی و تغییر چندین باره داشته باشد، آماده کند و تحویل دادگاه دهد.

راز آسمان پایتخت

برای یافتن چنین وکیلی می‌توان از دوستان و آشنایان کمک گرفت تا بتوان وکیلی با سابقه مناسب برای طلاق توافقی پیدا کرد. همچنین گروه‌های وکالت نیز معمولا از وکلای باتجربه تشکیل شده و مراجعه به این گروه‌ها و موسسات نیز می‌تواند مثمر ثمر باشد.

داشتن مهارت‌های ارتباطی و مذاکره

بهترین وکیل طلاق توافقی در حساس‌ترین مسائل مربوط به زوجین که ممکن است باعث اختلاف در پروسه طلاق شود، دخالت می‌کند و به همین دلیل باید بتواند با داشتن مهارت‌های کامل ارتباطی و دانش اصول مذاکره، بین زوجین در مسائل تنش‌زایی همچون مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و اجرت المثل توافق ایجاد کند. ایجاد تراضی مالی و توافی بین زوجی که به هر دلیلی تصمیم به جدایی گرفته‌اند، کار آسانی نیست و بهترین وکیل طلاق توافقی می­تواند این پروسه را با مهارت‌های خود آسان‌تر کند.

رازداری و اعتماد متقابل

رازداری یکی از خصوصیات اصلی بهترین وکیل طلاق توافقی است و زوجین باید به یک وکیل به عنوان انسانی که ممکن است از جزئیات روابط و حریم خصوصی موکلین آگاه شود، اعتماد داشته باشند. افشای برخی از ابعاد زندگی خصوصی می‌تواند به موفقیت‌های کاری و حرفه‌ای افراد خدشه وارد کند و به همین دلیل، این نوع از پرونده‌ها باید با رازداری کامل به نتیجه برسد.

انجام پروسه طلاق توافقی به کمک وکیل خانواده

پروسه لاق توافقی به کمک وکیل خانواده شامل چندین مرحله می‌شود که بهترین  وکیل طلاق توافقی باید در تمام مراحل حضور کاملی داشته باشد. اقدام نخست در این زمینه، ارائه جلسات مشاوره حقوقی است. در این جلسات زوجین با حقوق خود آشنا شده و پروسه طلاق توافقی را با توصیه‌های وکیل یا وکلای خود آغاز می‌کنند. در ادامه باید جلساتی تشکیل و طرح دادخواست طلاق توسط وکیل نوشته شود. این توافق‌نامه، اصلی‌ترین مدرکی است که باید دال بر توافق زوجین به دادگاه ارائه شود. در ادامه، زمان جلسه رسیدگی از طرف دادگاه اعلام می­شود و زوجین می‌توانند همراه با وکیل در این جلسه حاضر شوند. اگر به هر دلیلی هر یک از زوجین علاقه به حضور در جلسه دادگاه نداشته باشند، ‌‌می‌توانند این وظیفه را به وکیل خود بسپارند.

معرفی زوجین به جلسات مشاوره توسط دادگاه، آزمایش بارداری و سایر مراحل بعد از این جلسه باید پیگیری شود. در ادامه در صورت عدم تغییر نظر زوجین، دادگاه حکم طلاق را صادر می‌­کند و این پروسه با خوانده شدن صیغه طلاق در دفترخانه طلاق به پایان می‌رسد.

اخذ بهترین وکیل طلاق توافقی از «گروه وکلای خانواده»

گروه وکلای خانواده، بزرگترین و متخصص‌ترین گروه حقوقی تهران بوده که از وکلای زبده در زمینه حقوق خانواده تشکیل شده است. این گروه از وکلای پایه یک دادگستری با هدف به­کارگیری تجربه جمعی و اتخاذ بهترین و سریع­ ترین راهکار امور خانواده در زمینه طلاق، حضانت و مهریه فعالیت می­کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت vakil-khanevade.com مراجعه کنند یا برای گرفتن مشاوره حقوقی با شماره تلفن 02191001312 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه وکلای خانواده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز