ورود دلار به کانال 24 هزار تومانی و افزایش 100 هزار تومانی سکه

در روزی که بازار سرمایه ریزش دیگری را تجربه می کرد معامله گران غیررسمی ارز دلار با به قیمت 24 هزار تومان خرید و فروش کردند و سکه نیز 100 هزار تومان دیگر در کانال 11 میلیون پیشروی کرد.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار آزاد با نیم نگاه معامله گران به نتایج تازه ترین نظرسنجی های انتخابات آمریکا و همچنین اخبار نامطلوبی که از تالار بورس می رسید افزایش یافت و قیمت دلار با افزایش ۰.۹۱ درصدی، از ۲۳,۷۸۰ (بیست و سه هزار و هفتصد و هشتاد ) تومان به ۲۴,۰۰۰ (بیست و چهار هزار) تومان رسید. نرخ یورو نیز برای این که از قافله گرانی ارز عقب نمانده باشد در معاملات امروز به ۲۸,۵۰۷ (بیست و هشت هزار و پانصد و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی به 11 میلیون و 350 هزار تومان رسید

همچنین در بازار امروز معامله گران قیمت پوند را نیز افزایش دادند و به این ترتیب نرخ این ارز نسبت به روز قبل ، با ۴۷ تومان افزایش، ۳۱,۸۷۴ (سی و یک هزار و هشتصد و هفتاد و چهار ) تومان تعیین شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(امامی) نیز امروز سه شنبه 11 شهریورماه همچون روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه که روز قبل تا 11,250,000 (یازده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه 11 شهریور 1399 مصادف با 01 سپتامبر 2020 – با رشد 0.88 درصدی به 11,350,000 (یازده میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

قیمت نیم سکه، امروز به ۵,۵۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. قیمت ربع سکه امروز بدون تغییر است و ۳,۱۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ورود دلار به کانال 24 هزار تومانی و افزایش 100 هزار تومانی سکه

  1. ترسو گفته:

    مملکت صاحاب نداره فقط پست برا یکدیگر اعلام می کنند و حقوق های کلان می گیرند کسی نمی تواند جلوی این جهش بی بدیل را بگیره !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز