قیمت دلار به نیمه کانال 24 هزار تومانی نزدیک شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیر رسمی ارز امروز چهارشنبه 12 شهریورماه با افزایش مواجه شد و به نیمه کانال 24 هزار تومانی نزدیک شد.

به گزارش کاماپرس، در روزی که انس جهانی طلا با افت قیمت و شاخص بورس تهران با ریزش مواجه شده بود، قیمت ارز در معاملات بازار آزاد به تب و تاب گرانی دچار شد و به پیش روی در کانال 24 هزار تومانی ادامه داد.

قیمت دلار چند روز اخیر را به صورت متوالی در شیب صعودی قرار داشته و امروز دلار که روز قبل تا نرخ ۲۴,۰۰۰ (بیست و چهار هزار) تومان بالا رفته بود، باز هم با رشد ۱.۶۳ درصدی مواجه شد و به ۲۴,۴۰۰ (بیست و چهار هزار و چهارصد ) تومان رسید.

برخلاف دیروز یورو امروز کاهش قیمت داشتو  با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۲۸,۶۶۷ (بیست و هشت هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان به ۲۸,۵۹۳ (بیست و هشت هزار و پانصد و نود و سه ) تومان رسید.

پوند ارز دیگیری بود که امروز گرانی اندکی را تجربه کرد و در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۷ تومان افزایش، ۳۲,۱۲۶ (سی و دو هزار و یکصد و بیست و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

تلاش ناکام بازارساز دولتی برای کاهش نرخ دلار آزاد

بنا به اعلام دنیای اقتصاد گرانی 400 تومانی دلار در بازار آزاد امروز در حالی رقم خورد که بازارساز دولتی تلاش کرد با کاهش قیمت این ارز در صرافی های بانکی ، از شتاب رشد قیمت دلار بکاهد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۲,۶۰۰(بیست و دو هزار و ششصد تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش کاهش را تجربه کرد.

قیمت فروش دلار آمریکا نیز امروز در صرافی بانک ملی 22,700(بیست و دو هزار و هفتصد تومان) اعلام شد.

صرافی بانک ملی همچنین نرخ خرید یورو را 26,800(بیست و شش هزار و هشتصد هزار تومان) و نرخ فروش این ارز را 26,900(بیست و شش هزار و نهصد تومان) اعلام کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز