گرانی 200 هزار تومانی سکه در روز کاهش اونس جهانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حالی که اونس جهانی طلا امروز کم فروغ بود و با کاهش ارزش 5 دلاری مواجه شد، قیمت سکه در بازار داخلی اوج گرفت و 200 هزار تومان گران تر شد.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلا و سکه در بازار داخل امروز راه خود را از اونس جهانی طلا جدا کرد و معامله گران در تعیین قیمت فلز زرد بیش از توجه به قیمت های جهانی نگاه خود را به ریزش بورس و افزایش قیمت دلار دوختند.

بر این اساس قیمت طلا امروز چهارشنبه 12 شهریورماه 1399 گران تر شد و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۱۲۱,۹۳۰ (یک میلیون و یکصد و بیست و یک هزار و نهصد و سی) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۲ درصدی داشت.

این درحالیست که امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده و هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۸۱ (یک هزار و نهصد و هشتاد و یک ) دلار رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ مصادف با ۰۲ سپتامبر ۲۰۲۰ – با کاهش ۰.۸۹ درصدی به ۱,۹۶۳ (یک هزار و نهصد و شصت و سه ) دلار رسید.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(امامی) نیز امروز به 11,500,000 (یازده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز سه شنبه ، افزایش 1.73 درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نیم سکه هم برخلاف دیروز که ثبات قیمت را تجربه کرده بود، امروز به ۵,۶۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد هزار) تومان رسید و نسبت به روز سه شنبه ، افزایش ۰.۵۳ درصدی داشت.

ربع سکه هم در مسیر گرانی با سکه تمام و نیم سکه همراه شد به گونه ای که ربع سکه با افزایش ۰.۹۴ درصدی، از ۳,۱۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان به ۳,۱۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز