هیوندای توسان 2024 ؛ یک شاسی بلند مدرن و پرطرفدار

برای این‌که هیوندای توسان 2024 به خودرویی محبوب و پرطرفدار تبدیل بشود دلایل زیادی وجود دارد. از ظاهر زیبایش گرفته تا فناوری بالا، این خودرو را به یک شاسی‌بلند مدرن و امروزی تبدیل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، موتور 2.5 لیتری و غیر هیبریدی هیوندای توسان 2024 عملکردی مشابه تویوتا راو4 و کیا اسپرتیج ارائه می‌کند. این شاسی بلند محبوب در سال 2022 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفت و از آن زمان فقط تغییراتی اندک بر روی آن صورت گرفته است و نسخه هیبریدی آن نیز در اختیار هوداران این گونه خودروها قرار می‌گیرد.

مدل غیر هیبریدی هیوندای توسان 2024 به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز شده است که 187 اسب بخار نیرو و 241 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که نیروی موتور را چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات دستیار راننده و ایمنی هیوندای توسان 2024 می‌توان سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک عقب و تشخیص عابران پیاده و کیسه‌های هوای جانبی اشاره کرد.

 در این سگمنت از شاسی‌بلندها رقبای زیادی وجود دارند ولی کیا اسپرتیج و تویوتا راو4 سرسخت‌ترین رقبای هیوندای توسان 2024  به شمار می‌آیند. در واقع، همگی این رقبا تجهیزات ایمنی و فضای خوبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند.

هیوندای توسان 2024 در تیپ‌های SE، SEL ، XRT و Limited به بازار عرضه می‌شود و قیمت تیپ پایه SE در حدود 27500 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز