شرایط خرید اقساطی خودرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه‌های پرطرفدار است؛ چرا که می‌توان با پرداخت اقساط ماهانه، صاحب خودرو شد. اقساط خودرو معمولا بر اساس طول مدت قرارداد، نرخ بهره و مبلغ پیش‌پرداخت تعیین می‌شود. البته خرید اقساطی خودرو در هر مجموعه شرایط خاصی دارد که قبل از خرید خودرو ایرانی یا خارجی باید به خوبی از شرایط و مقررات آن مطلع بود.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی درباره خرید اقساطی خودرو پرداخته است.

نکات مهم پیش از خرید اقساطی خودرو

میزان نرخ بهره و نحوه محاسبه آن، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که قبل از خرید باید مد نظر قرار گیرد. همچنین طول مدت قرارداد و بازه زمانی پرداخت اقساط ماهانه خودرو از سایر عوامل مهم است. در خرید اقساطی خودرو متقاضیان موظف به پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت هستند. بیمه، عقد قرارداد و هزینه ثبت نیز از سایر عواملی است که قبل از معامله باید در نظر گرفته شود.

قبل از امضای قرارداد باید شرایط آن را به دقت مطالعه و در صورت نیاز با یک مشاور مالی مستقل مشورت کرد. در این صورت می‌توان با خیال راحت اقدام به خرید کرد.

راز آسمان پایتخت

مزیت های خرید اقساطی خودرو

افراد با خرید اقساطی خودرو کارکرده به راحتی می‌توانند صاحب خودرو شوند. خرید اقساطی خودرو برای افرادی که قادر به پرداخت وجه آن به صورت یکجا نیستند، انتخاب مناسبی است. با خرید خودرو اقساطی می­توان هزینه آن را متناسب با شرایط خود به صورت ماهانه یا سالانه قسط‌بندی کرد. خریداران با خرید خودرو اقساطی، انعطاف بیشتری در پرداخت خواهند داشت و می‌توانند هزینه خرید را با درآمد خود هماهنگ کنند.

با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، افراد با خرید اقساطی خودرو می‌توانند از طیف بیشتر و متنوع‌تر ماشین­های مد نظر خود بهره­مند شوند. خرید اقساطی خودرو باعث حفظ و حتی افزایش ارزش آن در بازه زمانی پرداخت اقساط می‌شود؛ چرا که با وجود تورم، قیمت خودرو به مرور زمان افزایش می­یابد.

در بعضی از موارد و در صورت پرداخت منظم اقساط، مزیت‌هایی مانند تخفیف تسویه نهایی از سوی فروشنده در نظر گرفته می­شود که این قابلیت باعث خواهد شد خریداران در صورت رعایت تعهدات مالی خود بتوانند بدهی خود را سریع­‌تر تسویه کنند و مبلغ کمتری بپردازند.

معایب خرید خودرو قسطی

یکی از معایب خرید خودرو اقساطی، پرداخت هزینه‌های اضافی است. در این شرایط ممکن است افراد مجبور شوند نسبت به خرید نقدی، مبلغ بیشتری بابت هزینه‌های بیمه، حمل و نقل و سایر موارد بپردازند. به عبارتی با خرید اقساطی خودرو باید مبلغ بیشتری بابت هزینه‌های خودرو پرداخته شود.

خرید اقساطی خودرو با «اتو شکرالهی»

مجموعه اتومبیل صمد شکرالهی با برخورداری از پرسنل مجرب و حرفه‌ای، بهترین خدمات را در زمینه معاملات خودرو به مشتریان ارائه می‌کند. اتو شکرالهی دارای سال‌ها تجربه در زمینه معاملات خودرو است و به همین سبب به عنوان یکی از امن‌ترین و قابل‌ اعتمادترین مجموعه‌ها در زمینه خرید و فروش ماشین‌های صفر و کارکرده محسوب می­‌شود. افراد برای خرید اقساطی خودرو می‌توانند 70 درصد از مبلغ آن را در ابتدا پرداخت و 30 درصد مابقی را به صورت اقساط 10 ماهه با کارمزد سه درصد پرداخت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://autoshokrollahi.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن 02634144 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتومبیل صمد شکرالهی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز