بهترین سماور برقی بازار کدام است؟

Une personne versant du thé dans un samovar électrique-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای نوشیدن چای یا دمنوش عصرگاهی، سماور برقی جایگزین مناسبی برای سماورهای گازی محسوب می‌شود. این دستگاه نسبت به سماور گازی، در زمان کمتری آّب را به نقطه جوش می‌رساند. بهتر است سماور برقی از قابلیت گرم‌ نگهدارنده نیز برخوردار باشد؛ بدین صورت، هنگام مهمانی می‌توان با فعال کردن این گزینه، از جوشیدن بیش از حد آب و گرم شدن فضا جلوگیری کرد و در عین حال در هر لحظه، از نوشیدنی داغ و تازه دم برای پذیرایی استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی، به معرفی بهترین سماور برقی بازار می‌پردازد.

محصولات معرفی شده در این گزارش، همگی از ترموستات ایمنی برخوردار هستند و در زمان خالی شدن محفظه سماور، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود.

سماور برقی فلر مدل TS302

این مدل سماور برقی در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل به قیمت 9 میلیون و 800 هزارتومان عرضه می‌شود. دستگیره‌های این سماور از جنس پلاستیک باکیفیت طراحی شده و عایق حرارت است. این محصول با وزن 3.5 کیلوگرمی، از ظرفیت کلی 3 لیتری برخوردار بوده و مناسب خانواده‌های متوسط است. در کنار سماور برقی، قوری با ظرفیت 1 لیتر به کاربر ارائه می‌شود؛ جنس این قوری پیرکس بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است.

سماور برقی فلر مدل TS302-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سماور برقی آپولون مدل پلوتون

این مدل سماور برقی آپولون با بدنه تمام استیل، به قیمت حدودی 8 میلیون و 458 هزارتومان در بازار موجود است. این محصول با وزن حدود 2.8 کیلوگرمی، ظرفیت 6 لیتری دارد و گزینه مناسبی برای مهمانی‌های پرجمعیت است. این سماور برقی قوری جنس استیل دارد که طول عمر این وسیله را تضمین می‌کند. جنس دسته این محصول نیز از باکالیت نسوز طراحی شده‌ است و از داغ شدن آن جلوگیری می‌کند.

سماور برقی آپولون مدل پلوتون-کاماپرس

سماور برقی کرکماز مدل A842

این مدل سماور برقی کرکماز با گنجایش 3.5 لیتری در دو رنگ مشکی و استیل قابل خریداری است. این محصول با بدنه از جنس فولاد ضدزنگ، خیال کاربر را برای همیشه از داشتن سماور برقی باکیفیت راحت می‌کند. این دستگاه بدنه عایق حرارتی دارد و در کنار سماور، قوری با ظرفیت 1.2 لیتری نیز ارائه می‌شود؛ جنس این قوری نیز استیل ضد زنگ است و برای راحتی کاربر، صافی تفاله‌گیر نیز دارد.

سماور برقی کرکماز مدل A842-کاماپرس

سماور برقی میگل مدل GTS302

این مدل سماور برقی میگل با قیمت حدودی 5 میلیون و 255 هزارتومان در دو رنگ سفید و مشکی، 3 لیتر گنجایش دارد. این محصول با جنس بدنه پیرکس و استیل، مجهز به سیستم خاموشی خودکار دستگاه است. همچنین این دستگاه با توان مصرفی 1500 واتی در کمترین زمان ممکن آب را به نقطه جوش می‌رساند.

سماور برقی میگل مدل GTS302-کاماپرس

سماور برقی میگل مدل GTS-305

این مدل سماور برقی میگل، حدود 4 میلیون و 190 هزارتومان قیمت داشته و در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار دارد. این سماور با گنجایش کلی 3 لیتری، از بدنه‌ای با جنس پلاستیک و مقاوم نسبت به حرارت بهره می‌برد. این محصول مانند دیگر سماورهای معرفی شده در این گزارش از سیستم ایمنی قابل قبولی برخوردار است و هنگام خشک بودن محفظه سماور، به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

سماور برقی میگل مدل GTS-305-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز