بهترین قهوه ساز برای استفاده خانوادگی + قیمت

Une personne utilisant une cafetière dans la cuisine-کاماپرس

یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع یا خاتمه یک روز کاری یا درسی برای خانواده‌ها، نوشیدن یک فنجان قهوه است. با خرید قهوه‌ساز و وجود آن در خانه، می‌توان به راحتی از نوشیدن قهوه لذت برد و در هزینه‌ها و زمان نیز صرفه‌جویی کرد. ظرفیت دستگاه قهوه ساز بهتر است بالای یک لیتر باشد تا بتوان در حجم بالا در هربار استفاده، قهوه باکیفیتی را تهیه کرد. بهتر است برای تهیه قهوه از آب تصفیه شده استفاده کرد تا کیفیت قهوه خروجی حفظ شود و طول عمر دستگاه نیز افزایش پیدا کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین قهوه‌ساز برای استفاده خانوادگی می‌پردازد.

قهوه ساز اسمگ مدل DCF02RDEU

‌قیمت حدودی این محصول با توان مصرفی 1050 وات، هنگام تهیه گزارش 15 میلیون و 950 هزارتومان است و در رنگ‌بندی‌های جذاب آبی، خاکستری، قرمز و آبی کمرنگ عرضه می‌شود. ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1400 میلی لیتر است و به راحتی می‌تواند 2 تا 10 فنجان قهوه آماده کند؛ از این رو مناسب خانواده‌های پرجمعیت و طرفدار قهوه است. سیستم AROMA بکار رفته در این محصول، دمای آب را بین 90 تا 98 درجه تنظیم می‌کند و عطر و طعم عصاره قهوه فرانسه را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند.

قهوه ساز اسمگ مدل DCF02RDEU-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قهوه ساز یورولوکس مدل EU-CM4256TSD

این مدل قهوه ساز یورولوکس را می‌توان با قیمت حدودی 8 میلیون تومان به رنگ استیل تهیه کرد. این دستگاه با ظرفیت 1.8 لیتر مناسب پذیرایی و عصرانه‌های خانوادگی است. موتور این دستگاه با فشار 15 بار و ظرفیت 850 واتی، غلظت قهوه را به خوبی حفظ می‌کند. این محصول مجهز به پیچ تنظیم بخار است و می‌توان از آن برای تهیه فوم شیر نیز استفاده کرد؛ بنابراین با قابلیت تهیه کاپوچینو، به طرفداران این نوشیدنی محبوب نیز توصیه می‌شود.

قهوه ساز یورولوکس مدل EU-CM4256TSD-کاماپرس

قهوه ساز همیلتون بیچ مدل 46310ME

این مدل قهوه ساز با حدود قیمت 7 میلیون تومان در رنگ مشکی عرضه می‌شود. ظرفیت قوری این دستگاه 1.7 لیتر است و قابلیت تهیه 12 فنجان قهوه در هربار استفاده را دارد. توان مصرفی این محصول 950 وات است و با برخورداری از تایمر، قابلیت زمانبندی نیز دارد. این مدل قهوه ساز با قابلیت خاموشی خودکار آرامش خاطر را به کاربران هدیه می‌دهد و در صورت عدم استفاده به مدت دوساعت به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

قهوه ساز همیلتون بیچ مدل 46310ME -کاماپرس

قهوه ساز گوسونیک مدل GEM-873

حدود قیمت این مدل قهوه ساز گوسونیک 5 میلیون و 950 هزارتومان گزارش شده‌است. مخزن آب این دستگاه 1.8 لیتر گنجایش دارد و با توان مصرفی 1350 وات محصول قدرتمندی محسوب شده و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. از این دستگاه می‌توان برای تهیه اسپرسو، کاپوچینو، فوم شیر، لاته و سایر مشتقات قهوه استفاده کرد.

قهوه ساز گوسونیک مدل GEM-873-کاماپرس

قهوه ساز کرکماز مدل AS-A860

این مدل قهوه ساز کرکماز با قیمت حدودی 4 میلیون و 100 هزارتومان در بازار موجود است. توان مصرفی این دستگاه 400 وات است و در مدت زمان کمی می‌تواند 4 فنجان قهوه ترک را ارائه دهد. در بحث تهیه قهوه ترک، مهم‌ترین نکته حفظ تعادل حرارتی  (Termo Balance) است که این دستگاه از آن برخوردار است؛ این قابلیت باعث حفظ عطر و طعم قهوه می‌شود.

قهوه ساز کرکماز مدل AS-A860-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین قهوه ساز برای استفاده خانوادگی + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز