پرفروش ترین قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ + قیمت

لست سکند

اگرچه هنوز هم نوشیدن قهوه در بین ایرانی‌ها به اندازه سایر کشورهای جهان مرسوم نیست، اما بر اساس آخرین آمار، مصرف سرانه قهوه در ایران حدود 400 گرم در سال بوده که نشان دهنده رشد روزافزون مصرف این نوشیدنی است. همین موضوع سبب شده که دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسوساز نیز با رشد فروش روبه­رو شود.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ در بازار را معرفی کرده است.

قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02

این اسپرسوساز اسمگ، یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای دم‌آوری قهوه به روش اسپرسو در بازار است. این دستگاه تمام اتوماتیک علاوه بر اینکه در خانه و دفتر کار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، یک دستگاه برای حرفه‌ای­ها نیز محسوب می­‌شود. مخزن آب این اسپرسوساز اسمگ حدود 1.4 لیتر بوده و بدنه آن ترکیبی از جنس پلاستیک، استیل و آلومنیوم در رنگ‌های مختلف است. این اسپرسوساز، آسیاب هم دارد تا بتوان دانه‌های قهوه را در هر بار مصرف، آسیاب و از پودر تازه قهوه برای دم آوری اسپرسو استفاده کرد. غلظت قهوه را نیز می­توان با استفاده از کلیدها‌ی این دستگاه به دلخواه تنظیم کرد. اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02 خاموش کن اتوماتیک نیز دارد که بعد از 20 دقیقه بلا استفاده بودن دستگاه، آن را خاموش می‌کند.

اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02 در زمستان 1402 با قیمت 47 میلون تومان به فروش می‌رسد.

اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02

قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

برای خرید یک دستگاه حرفه‌ای با قیمت پایین­تر، اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01 می‌تواند گزینه ایده­‌آلی باشد. این دستگاه علاوه بر اقتصادی بودن، یک دستگاه جمع و جور است که در هر آشپرخانه‌ای می‌تواند بدون مشکل اشغال بیش از حد جا روی میز، مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه دارای دو نازل قهوه و یک نازل بخار آب است که برای تبدیل شیر به شکل فوم در ساخت نوشیدنی‌های گرم مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه آسیاب ندارد و باید پودر قهوه را از قبل آماده کرد. مخزن دستگاه اسپرسوساز برند اسمگ یک لیتر حجم دارد و در هر بار استفاده می‌توان قهوه را به صورت تک شات یا دابل شات دم‌­آوری کرد.

راز آسمان پایتخت

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01 به قیمت 28 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اسپرسوساز اسمگ

قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ مدل DCF02

این دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ نیز یکی از مدل‌های اقتصادی این برند معروف است. این دستگاه دارای فیلتر برای دم­‌آوری قهوه است و می‌توان غلظت قهوه را به مقدار دلخواه تنظیم کرد. این دستگاه با داشتن مخزن بزرگ 1.4 لیتری، در هر بار استفاده می‌تواند چهار فنجان قهوه فرانسه آماده کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل، داشتن سیستم گرم نگه‌داشتن قهوه است. همچنین این محصول دارای سیستم ضد چکه و سیستم قطع کن خودکار است.

قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ مدل DCF02 به قیمت 15 میلیون تومان عرضه شده است.

قهوه ساز و اسپرسوساز اسمگ مدل DCF02

دستگاه جانبی آسیاب قهوه

با توجه به اینکه برخی مدل‌های اسپرسوساز اسمگ آسیاب ندارد، این شرکت دستگاه آسیاب قهوه باکیفیتی را نیز روانه بازار کرده است تا در کنار اسپرسوسازهای اسمگ مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه حدود 350 گرم قهوه را در هر بار مصرف آسیاب می‌کند. تیغه‌های استیل آسیاب قهوه اسمگ مدل CGF01 با دوام بوده و معمولا نیازی به تیزکردن یا تعویض پیدا نمی‌کند. اندازه آسیاب آن در 30 سطح قابل تنظیم است و با پودر آسیاب شده می‌توان برای هر نوع قهوه‌ای، پودر مناسب تازه در اختیار داشت. این دستگاه آسیاب قهوه در کنار مدل‌هایی از اسپرسوساز اسمگ که آسیاب ندارند، به راحتی قابل استفاده است و به دلیل بهره گیری از یک نوع طراحی ظاهری، هر دو محصول در کنار هم به شکل یک محصول دو تکه به نظر خواهند رسید.

دستگاه آسیاب قهوه اسمگ مدل CGF01 با قیمت 14 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آسیا قهوه اسمگ

تهیه انواع اسپرسوساز اسمگ از «لوازم خونگی»

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی به شمار آورد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می­رسد، اما از سال 1395 فعالیت آنلاین خود را آغاز کرده است. تخفیف­‌های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه، تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است.

علاقه­‌مندان برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع لوازم خانگی می‌توانند به سایت لوازم خونگی به آدرس lavazemkhonegi.com مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02166706005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز