پر فروش‌ ترین قهوه ساز های زیر 3 میلیون تومان

پرفروش‌ ترین قهوه ساز بازار زیر 3 میلیون کاماپرس
لست سکند

قهوه بعد از چای و  طی رقابتی تنگاتنگ، در مقام دوم نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌ها قرار دارد. قهوه علاوه بر عطر و طعم فوق‌العاده‌، به بازگرداندن انرژی بدن و جلوگیری از خستگی و خواب‌آلودگی کمک زیادی می‌کند. افزایش مصرف قهوه، دوست‌داران این نوشیدنی محبوب را به خرید یک دستگاه قهوه‌ساز مناسب در خانه مجاب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین قهوه‌‌سازهای زیر 3 میلیون تومان در بازار را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

قهوه ساز مولینکس مدل FG370

قهوه‌ساز مولینکس از برند نام‌آشنا و قدیمی مولینکس با قیمت تقریبی 2 میلیون و 650 هزار تومان به فروش می‌رسد. این قهوه‌ساز با قبلیت تعویض فیلترها و توان مصرفی 1000 وات، فقط در رنگ مشکی تولید می‌شود.

ابعاد قهوه‌ساز مدل FG370 مولینکس 190 × 190 × 320 میلی‌متر، است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قهوه‌ساز، قابلیت قطع شدن خودکار است، در کنار آن قهوه‌ساز مولینکس مجهز به ظرف گرم‌ نگه‌دارنده قهوه نیز است که می‌تواند تا مدتی پس از ریختن قهوه در لیوان، آن را گرم نگه دارد. هم‌چنین این محصول همراه کتری به افراد عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قهوه ساز مولینکس مدل FG370 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432

قهوه‌ساز فرانسوی فیلیپس با قیمت تقریبی 3 میلیون و 500 هزار تومان و در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. قهوه‌ساز فیلیپس فاقد فیلتر است و توان مصرفی آن حداکثر تا 760 وات است.

فیلیپس HD7432، قابلیت دم‌آوری 7 قنجان قهوه، سیستم قطع خودکار و نشانگر میزان آب مخزن است. سیستم ضد چکه قهوه‌ساز فیلیپس مدل HD7432، از ریختن چکه‌های قهوه روی قهوه‌ساز، جلوگیری می‌کند.

ضمن این‌که تمامی لوازم جانبی این مدل قهوه‌ساز از فیلیپس، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی است. اگر برای حفظ عطر و طعم قهوه‌تان، اهمیت ویژه‌ای قائل‌ هستید، سیستم آروما قهوه‌ساز فیلیپس، عطر و طعم قهوه را به طور تمام و کمال حفظ و مخزن قوری نیز عطر قهوه را در فضا پخش می‌کند.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432

قهوه ساز مباشی مدل ME-DCM1004

قهوه‌ساز برند ترک مباشی با قیمت حدودی 1 میلیون و 700 هزار تومان و در رنگ مشکی عرضه شده است. مباشی ME-DCM1004، دارای فیلتر قابل تعویض و توان مصرفی 900 وات است.

قهوه‌ساز ME-DCM1004 در ابعاد ۲۰x۱۸x۳۰ سانتی‌متر و جنس قوری شیشه‌ای با گنجایش 1.2 لیتر در دسترس است. ظاهر قابل قبول و دم‌آوری سریع و آسان از نکات مثبت این قهوه‌ساز است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

قهوه ساز مباشی مدل ME-DCM1004 کاماپرس

 

قهوه ساز میگل مدل GCM-450

قهوه‌ساز ایرانی میگل مدل GCM-450 در دو رنگ سفید مشکی و با قیمت تقریبی 1 میلیون تومان به بازار عرضه شده است. میگل GCM-450 دارای فیلتر دائمی و قابل شست‌وشو است.

در کنار این فیلتر، قهوه‌ساز میگل GCM-450، دارای دو فنجان چینی و یک سینی کوچک است که یک سرویس قهوه کوچک و جمع و جور را برای شما فراهم می‌کند. ابعاد این دستگاه ۲۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر است و حدود 240 میلی‌لیتر آب در مخزن آن جای می‌گیرد. این محصول فاقد سیستم قطع خورکار است.

قهوه ساز میگل مدل GCM-450 کاماپرس

قهوه ساز ادمیلسون مدل CM301

برند فرانسوی ادمیلسون، قهوه‌ساز مدل CM301 را در رنگ مشکی و با قیمت حدودی 1 میلیون و 80 هزار تومان، تولید و عرضه کرده است. این محصول با وزن 100 کیلوگرم و ابعاد ۲۰x۲۲x۱۷سانتی‌متری، قابلیت تعویض فیلتر و سیستم خاموشی خودکار را دارد.

توان مصرفی قهوه‌ساز ادمیلسون حداکثر 400 وات است و ظرفیت دم‌آوری 2 تا 4 فنجان قهوه را دارد. دم‌آوری در عرض 5 دقیقه و ظاهر مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

قهوه ساز ادمیلسون مدل CM301 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز