پرفروش ترین قهوه ساز دلونگی در بازار

لست سکند

در سال‌های اخیر و با افزایش کافه‌ها علاقه به خوردن قهوه در بین ایرانیان رشد زیادی داشته است. این علاقه در بین نسل جوان به مراتب بیشتر است. اگرچه قهوه هنوز نتوانسته است جای چای را در ایران بگیرد اما بر اساس آخرین آمار سرانه مصرف قهوه در ایران 400 گرم در سال برای هر نفر است. دلونگی نیز یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید دستگاه‌های قهوه ساز است و انواع مختلفی از این وسیله را روانه بازار کرده است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت لوازم خونگی، پرفروش‌ترین مدل‌های قهوه ساز دلونگی را به همراه قابلیت ها و قیمت هر محصول بررسی و معرفی می‌کند.

قهوه ساز دلونگی مدل ECP3531

قهوه ساز دلونگی مدل ECP3531یکی از کاربردی‌ترین قهوه‌ سازهای موجود در بازار است. این دستگاه که به قیمتی حدود 6 میلیون و 400 هازار تومان به فروش می‌رسد در رنگ استیل تولید و روانه بازار شده است.

این قهوه ساز مخصوص تهیه اسپرسو است و می‌تواند این قهوه خوشمزه را با فشار حرفه‌ای 15 بار آماده کند.

این دستگاه دارای فیلترهای مختلفی است تا بتوانید قهوه تک کاپ، دابل و کیسه‌ای آماده کنید. از این دستگاه حرفه ای هم در منزل و هم در محیط کار و کافه‌ها می‌توان استفاده کرد. این دستگاه می‌تواند علاوه بر بخار، آب گرم نیز تهیه کند و برای درست کردن قهوه آمریکانو هم مناسب است.

راز آسمان پایتخت

قهوه ساز دلونگی مدل BCO420

این قهوه ساز یکی از مدل‌های کاربردی است که طراحی زیبایی نیز دارد و در رنگ استیل – مشکی به قیمتی حدود 8 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. این قهوه ساز برای ساخت قهوه اسپرسو استفاده می‌شود و قابلیت تهیه کف شیر برای درست کردن کاپوچینو را نیز دارد.

قهوه ساز دلونگی مدل BCO420 دارای فیلتر دائمی، صفحه‌ای برای گرم نگه داشتن نوشیدنی و دو نازل خروجی است. این دستگاه برای استفاده در محیط‌های حرفه‌ای نیز مناسب است.

قهوه ساز دلونگی مدل ICM15211

اگر برای منزل خود به دنبال یک قهوه ساز جمع و جور و سریع هستید، قهوه ساز دلونگی مدل ICM15211 می تواند اولین انتخاب شما باشد. این دستگاه از فیلترهای کاغذی برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و شما می توانید تا 10 فنجان قهوه را به طور همزمان و ظرف چند دقیقه آماده کنید.

این دستگاه دارای سیستم قطع کن اتوماتیک نیز هست و به محض آماده شدن قهوه دستگاه خاموش می‌شود. این ، قهوه ساز دلونگی به قیمتی حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قهوه ساز دلونگی مدل EC9

این قهوه ساز نسبتا کوچک در ساخت قهوه معجزه می‌کند و می تواند در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار گیرد. ساخت قهوه توسط بخار آب صورت می‌گیرد اما دستگاه چندکاره دلونگی دارای قابلیت‌های دیگری چون تهیه کف شیر برای درست کردن کاپوچینو نیز هست.

همچنین استفاده از تکنولوژی IDF در این قهوه ساز باعث کاهش مصرف انرژی و مقرون به صرفه شدن تهیه قهوه شده است. این امکان باعث می‌شود که شما امکان انتخاب بین قهوه غلیظ و ملایم را داشته باشید. قهوه ساز دلونگی مدل EC9 به قیمتی حدود 3 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قهوه ساز دلونگی مدل ECP3321

صرفه جویی در زمان و هزینه رهاورد استفاده از قهوه ساز دلونگی مدل ECP3321 در منزل یا محل کار است. داشتن مخزن 1.1 لیتری آب به همراه نشان‌گر نمایش دهنده میزان آب مخزن و دو عدد نازل، باعث حرفه‌ای شدن قهوه ساز شده است. این قهوه ساز مخزن جداگانه برای شیر ندارد اما می توان با آن کف شیر نیز تهیه کرد. حداکثر میزان فشار بخار این دستگاه نیز 15 بار است.

این دستگاه طراحی بسیار زیبایی دارد و ظرافیت در طراحی باعث شده است که جای کمی را در آشپزخانه شما اشغال کند. بدنه استیل و پلاستیک نیز می تواند هر سلیقه‌ای را به سمت خود جلب کند.  قهوه ساز دلونگی مدل ECP3321 به قیمتی حدود 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

درباره فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می رسد اما از سال 1395 فعالیت آنلاین لوازم خونگی آغاز شده است. تخفیف های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز