بهترین برند قهوه فوری در بازار کدام است؟ نسکافه یا مولتی کافه؟

لست سکند

بسیاری از مردم برای رفع خستگی استفاده از قهوه‌های فوری را به قهوه دم شده ترجیح می‌دهند. قهوه‌‌های فوری نیازی به استفاده از انواع قهوه‌سازها، دم‌آوری قهوه و شستشو و تمیز کردن دستگاه آن ندارند. همچنین قهوه‌های فوری در دسترس‌تر و ارزان‌تر هستند. در سال‌های اخیر با استقبال مردم از این مدل نوشیدنی تعداد کارخانه‌ها، برندها و شرکت‌های توزیع‌کننده‌ این محصولات نیز بیشتر شده است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا 5 برند پرفروش قهوه فوری در بازار را معرفی می‌کند.

1ـ قهوه فوری نسکافه گُلد

قیمت این محصول با وزن 200 گرم در لحظه تهیه این گزارش345  هزارتومان است. نسکافه‌های این برند از دانه‌های قهوه‌ عربیکا که عطر قوی دارد تهیّه می‌شود. هر2قاشق غذاخوری از این محصول دارای 33 کیلو کالری است. اکثر کاربرانی که از نسکافه‌های این برند استفاده می‌کنند آن را خوش عطر و طعم و با کافئین مناسب می‌دانند امّا عده‌ای دیگر نیز معتقدند که این محصول به نسبت قبل اُفت کیفیت پیدا کرده است و همچنین از افزایش قیمت ناگهانی آن شکایت داشتند.

نسکافه-گلد-کاماپرسبیشتر بخوانید:

2ـ قهوه فوری کلاسیک مولتی کافه

قیمت این محصول با وزن100گرم، 119هزارتومان و ماندگاری آن تا 12 ماه است. باتوجّه به نظرات کاربران،این محصول عطر و طعمی خوب و کافئین متوسطی دارد. بسته‌بندی زیبا، قیمت مناسب و حجم زیاد آن از دیگر ویژگی‌های خوب عنوان شده برای این برند است.

راز آسمان پایتخت

3ـ قهوه فوری گُلد قهوه‌ ست

قیمت این محصول در وزن 100گرم، 149 هزارتومان و ماندگاری آن 12 ماه است. این محصول از دانه‌های قهوه‌عربیکا و متعادل با طعم‌یادهای شکلات شیری و آجیل تهیه شده است. باتوجّه به نظرات کاربران کیفیت و عطر و طعم بی‌نظیر این محصول در کنار قیمت مناسب و بسته‌بندی زیبای آن از ویژگی‌های مثبت این برند هستند.

4ـ قهوه‌فوری گلد کوپا مدل کونیگ

قیمت این محصول در وزن 90گرم، 128هزارتومان و ماندگاری آن 12 ماه است. نظرات کاربران درباره‌ این محصول متغیر بوده و برخی آن را با کیفیت بالا و عطر و طعم بی‌نظیر دانسته و برخی دیگر کیفیت محصول را متوسط و تلخی آن را بیش از حد می‌دانند.

قهوه-فوری-کوپا-کاماپرس

5ـ قهوه‌فوری گُلد برزیل بُن‌مانو

قیمت این محصول با وزن 150گرم، 199هزارتومان است. این محصول از دانه‌های قهوه‌عربیکا که عطر زیاد و اسیدیته کم‌تری دارد تهیّه و طعم‌یادهای آن تلخی و شیرینی آجیل و شکلات است. کاربرانی که این محصول را تهیّه کردند کیفیت آن را متوسط اعلام کرده و احساس طعم ترشی را بیش از طعم تلخی قهوه عنوان کردند.

قهوه-فوری-بن-مانو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بن مانودیجی کالامولتی کافهنسکافه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “بهترین برند قهوه فوری در بازار کدام است؟ نسکافه یا مولتی کافه؟

  1. ستاره گفته:

    قهوه‌های ست رو در کافه
    ‌ها خوردم فوق العاده ست حتما قهوه فوری های خوبی هم داره باید امتحان کنم😍😋👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز