گران‌ ترین آدامس‌ های بازار ایران + قیمت مهر 1402

لست سکند

افراد معمولا برای خرید آدامس علاوه بر طعم، به برند، کیفیت و قیمت آن نگاه می‌کنند. معمولا آدامس‌های مختلف بسته به اینکه از چه مواد اولیه‌ای تولید شده‌اند، فرایند تولید آن به چه شکلی است و مواردی دیگر، با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به طور مثال آدامس ماستیکا که به عنوان گران‌ترین آدامس جهان شناخته می‌شود، به واسطه کمیابی مواد اولیه آن که تنها  200 اصله درخت موجود در جهان است، قیمتی گزاف دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا، گران‌ترین آدامس‌های موجود در بازار ایران را معرفی می‌کند.

1-آدامس ویویدنت

این آدامس به عنوان گران‌‌ترین آدامس موجود در بازار و در این لحظه به قیمت 190 هزار تومان به فروش می‌رسد. آدامس ویویدنت محصول کشور ترکیه است و در بسته‌بندی کاغذی و قوطی پلاستیکی و فلزی به فروش می‌رسد. آدامس ویویدنت طعم‌های مختلفی مانند هندوانه، نعنا و منتول، هفت میوه و ماستیک دارد. هم چنین یکی از محصولات آن با عنوان 360 سه لایه، آدامس‌هایی با طعم‌هایی خاص مانند مرکبات و تمشک دارد. برخی از محصولات ویویدنت بدون قند هستند.

گران ترین-آدامس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-آدامس منتوس

40 عدد آدامس منتوس در قوطی پلاستیکی قیمتی معادل 180 هزار تومان دارد. یکی از طعم‌های منحصربه‌فرد آن، آدامس مغزدار منتوس با طعم سیب ترش است که می‌تواند به هضم بهتر غذا کمک کند. هم چنین طعم میوه‌های گرمسیری می‌تواند تجربه لذت بخشی از امتحان یک طعم جدید باشد.

آدامس-کاماپرس

3-آدامس فایو

آدامس فایو نیز مانند انواع دیگر آدامس در دو نوع بدون شکر و شیرین وجود دارد. قیمت آدامس فایو با توجه به انواع مختلفش بین بازه 120 تا 140 هزار تومان به فروش می‌رسد. در هر جعبه آدامس فایو 16 عدد آدامس با روکش وجود دارد و به خاطر طراحی مناسب و اندازه کوچک بسته، به راحتی در کیف‌های دستی جا می‌شود.

آدامس-کاماپرس

4-آدامس بادکنکی بابل ترابل

قیمت آدامس‌های بابل ترابل در بازه 100 تا 120 هزار تومان است. آدامس بابل ترابل طعم‌های جذابی مانند توتی فروتی و تخم مرغ یونیکورنی دارد. بادکنکی بودن این آدامس برای کودکان جذابیت خاصی دارد و موقعیتی را به وجود می‌آورد تا با اندازه گرفتن بادکنک‌های آدامسی با دوستان با یکدیگر مسابقه بدهند!

آدامس-کاماپرس5-آدامس تریدنت

بازه قیمت آدامس تریدنت از 60 تا 100 هزار تومان است. بسته بندی شکیل و زیبای آدامس تریدنت یکی از دلایل محبوبیت این برند است. تقریبا تمام طعم‌های آدامس تریدنت، خوشمزه هستند و ترکیبی از میوه‌های خاص را درون خود دارند. از ویژگی‌های مثبت این آدامس ماندگاری بالای طعم و تنوع در آن‌ها است. طعم‌هایی نظیر نعناع، دارچین، استوایی، توت فرنگی لیمو، هندوانه طالبی و… که در بسته‌های مقوایی به فروش می‌رسد.

آدامس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز