پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز

تور لحظه آخری-کاماپرس

در بازار گوشی‌های موبایل علاوه بر محصولات پرچم‌دار، اکثر مدل‌های میان‌رده و اقتصادی هم از چهار دوربین با کارایی متفاوت استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها امکانات متنوعی از جمله ثبت عکس‌های پرتره، عکاسی سه بعدی و بزرگ‌نمایی بدون افت کیفیت را به کاربران ارائه می‌دهند.

شیائومی برندی است که علاوه بر مدل‌های پرچم‌دار، گوشی‌های اقتصادی‌اش هم دوربین‌های نسبتا خوبی دارند و نیازهای کاربران عادی را برآورده می‌کنند. کاربرانی که در آغاز فصل پاییز به عکاسی فکر می‌کنند و دوربین گوشی مهم‌ترین اولیت آن‌ها هنگام خرید است، می‌توانند مدل‌های مختلف شیائومی با قیمت و کیفیت متفاوت را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف پرفروش ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز را معرفی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

قیمت این گوشی شیائومی در لحظه تهیه این گزارش 8 میلیون و 990 هزار تومان است. با وجود قیمت اقتصادی پکیج دوربین این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در نور روز عکس‌های بسیار با کیفیتی را همراه با جزئیات ثبت می‌کند. بنابراین کسانی علاقمند هستند عکس‌های پاییزی رنگارنگ را ثبت کنند می‌توانند روی دوربین این گوشی حساب کنند. کیفیت فیلم‌برداری هم قابل قبول است و لرزش‌گیر هنگام ثبت ویدئوها خوب عمل می‌کند.

پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت این مدل شیائومی 10 میلیون و 369 هزار تومان است. لنز دوربین اصلی 108 مگاپیکسل است و به خصوص در نور مناسب عکس‌هایی با جزئیات خوب و نویز کم می‌گیرد. یکی از نکات مهم عکاسی در پاییز ثبت رنگ‌های واقعی است، ردمی نوت 12 با دوربین اصلی و همنیطور لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی رنگ‌ها را نزدیک به واقعیت ثبت می‌کند و برای عکس‌برداری در پاییز مناسب است. فیلمبرداری هم در حالت 1080 همراه با لرزش‌گیر دیجیتالی عملکرد خوبی دارد و ترکیب رنگ مناسبی ارائه می‌دهد.

پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro + 5G

‌قیمت این مدل میان‌رده شیائومی 12 میلیون و 430 هزار تومان است. با وجود نمایشگر نسبتا بزرگ، شائومی این گوشی را خیلی خوش‌دست طراحی کرده است و کار کردن با آن راحت است. بنابراین برای کسانی می‌خواهند عکس‌های پاییزی متعددی را ثبت یا ادیت کنند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به دلیل داشتن گشودگی دیافراگم 1.9 قابلیت ثبت عکس‌های با کیفیت در محیط‌های کم‌نور را هم دارد. بنابراین می‌تواند هنگام غروب در پاییز یا شب هم عکس‌های زیبایی بگیرد.

پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G

قیمت این محصول شیائومی 12 میلیون و 899 هزار تومان است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم بهره می‌برد. عکس‌ها جزئیات را به خوبی نمایش می‌دهند و در تصاویری که در نور روز ثبت شده‌اند نویزی دیده نمی‌شود. با وجود اینکه عملکرد دوربین به پای گوشی‌های پرچم‌دار نمی‌رسد اما در محدوده قیمت خودش عملکرد قابل قبولی دارد. دوربین ماکرو نیز برای ثبت عکس‌های پاییزی از نزدیک مناسب است، مثل ثبت رنگ و شکل خاص یک برگ بنفش در پاییز.

پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro

قیمت این محصول پرچم‌دار شیائومی 30 میلیون و 399 هزار تومان است. دوربین اصلی 200 مگاپیکسل است و علاوه بر روز در نور در شب هم عکس‌هایی خوب و باکیفیتی ثبت می‌کند.  دوربین به حالت عکاسی در شب مجهز است و عکس‌های پاییزی که در شب گرفته می‌شود از درخشش و جزئیات قابل قبولی برخوردار باشند. کاربرانی که به دنبال عکاسی در شب‌های پاییزی هستند باید بدانند که دوربین این گوشی حتی رنگ‌ها را در شب هم نزدیک به واقعیت به ثبت می‌رساند و تجربه عکاسی لذت بخشی را ارائه می‌دهد.

پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی برای عکاسی در پاییز-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز