پرفروش ترین گوشی های مناسب عکاسی شیائومی تا 13 میلیون

قیمت روز موبایل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این که دوربین یک گوشی پرچمدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، لذت بخش است، اما غیرمعمول نیست. در واقع دوربین‌ باکیفیت یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی‌های پرچمدار محسوب می‌شود. اما اگر این دوربین‌های قوی را در گوشی‌های میان رده ببینید، چطور؟ این راهکاری است که برند شیائومی از آن استفاده کرده تا ارزش خرید گوشی‌های میان رده خود را بالاتر ببرد. به این ترتیب، این گوشی‌ها در عین برخورداری از پردازنده‌های قوی و نمایشگرهای باکیفیت، دوربین‌های خوبی هم دارند.

قیمت این گوشی‌های میان رده می‌تواند متغیر باشد. برای مقایسه این گوشی‌ها و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید.

چرا برای عکاسی گوشی شیائومی بخریم؟

گوشی‌های میان رده شیائومی که در ادامه بعضی از آنها را معرفی خواهیم کرد، معمولا از دوربین‌های باکیفیت، نمایشگرهای قدرتمند و پردازنده‌های کارآمدی برخوردار هستند که این ‌گوشی‌ها را برای استفاده‌های مختلفی از جمله تماشای فیلم و ویدئو، وبگردیف عکاسی و گیمینگ مناسب می‌کند. این گوشی‌ها که در عین قیمت مناسب نیازهای متنوع کاربران را برطرف می‌کنند، محبوبیت زیادی دارند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های مناسب عکاسی شیائومی را معرفی می‌کند.

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های مناسب عکاسی شیائومی + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 860 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.43 این گوشی با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی سرعت پردازش مناسبی را به نمایش خواهد گذاشت. این گوشی سبک دارای پردازنده‌ای قدرتمند است که بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی میان رده، با حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی کیفیت عکس‌های شما را به خوبی تأمین می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی طول عمر مفیدی در حد دو روز دارد. فناوری شارژ سریع این گوشی به شما اجازه می‌دهد گوشی را در کمتر از یک ساعت کامل شارژ کنید.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز موبایل-کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G (23021RAAEG)

قیمت این گوشی شیائومی 7 میلیون و 659 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل شیائومی می‌توانید از سایت بای صد کمک بگیرید. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی با برخورداری از نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح بالای تصویر، کیفیت و سرعت پردازش بالایی را به همراه می‌آورد. پردازنده این گوشی میان رده برای سرعت مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های کاربردی و پرطرفدار دارد، اما برای اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا گزینه چندان مناسبی نیست.

دوربین سه گانه این گوشی شیائومی از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی بهره برده که برای یک گوشی اقتصادی مناسب است و کیفیت عکس‌های ثبت شده در طول روز را تأمین می‌کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی طول عمر مفیدی در حد یک روز دارد.

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

قیمت این گوشی پرفروش 11 میلیون و 499 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی خوش دست با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح تصویر بالا، کیفیت تصویر بالایی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده این گوشی شیائومی از فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کند و عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های سنگین دارد.

دوربین سه گانه این گوشی محبوب از حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است که عملکرد بسیار خوبی در نور روز دارد و عکس‌های ثبت شده در نور شب هم نویز کمی دارند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در صورت استفاده معمولی تا یک روز دوام می‌آورد. برای شارژ کامل این گوشی فقط 41 دقیقه زمان نیاز است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

قیمت این گوشی میان رده 12 میلیون و 839 هزار تومان است. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی با وضوح تصویر بالا و نرخ نوسازی 120 هرتز، صفحه نمایش بسیار باکیفیتی برای این بازه قیمتی محسوب می‌شود. پردازنده این گوشی عملکرد بسیار خوبی در استفاده‌های روزانه و اجرای بازی‌های سنگین به نمایش خواهد گذاشت. دوربین این گوشی شیائومی با استفاده از حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی کیفیت عکس‌های شما را تضمین خواهد کرد و به نسبت قیمتش دوربین قدرتمندی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با برخورداری از فناوری شارژ سریع، اجازه می‌دهد گوشی را در 50 دقیقه کاملا شارژ کنید.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

5- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو فایو جی

قیمت این گوشی هوشمند 12 میلیون و 299 هزار تومان است. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی با وضوح تصویر بالا و نرخ نوسازی 120 هرتزی تصویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد. پردازنده این گوشی فایو جی برای انجام کارهای روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد و برای بازی‌های سنگین هم می‌توانید آنها را با گرافیک متوسط به خوبی اجرا کنید. دوربین اصلی 50 مگاپیسکلی این گوشی در نور روز و شب عملکرد خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در صورت استفاده معمولی تا یک روز دوام می‌آورد.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های مناسب عکاسی شیائومی تا 13 میلیون

  1. محمدرضا گفته:

    صد در صد ردمی نوت ده پرو باید توی لیست می بود دوربین اصلی عالیش به کنار ماکروش که بهترین عملکرد تا قیمت های خیلی بیشتر رو هم داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز