پرفروش ترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون + قیمت روز موبایل

قیمت گوشی شیائومی-کاماپرس
لست سکند

گوشی‌های شیائومی توانسته‌اند در رقابت سنگین برندهای جهان در فروش گوشی‌های هوشمند، پیشتاز باشند. این شرکت چینی با به کار بردن دوربین‌های باکیفیت و پردازنده‌های قدرتمند، کیفیت بالای ساخت و پیشگام بودن در به کارگیری تکنولوژی‌های روز مثل قابلیت شارژ سریع، توانسته جای خود را بین محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند باز کند. این شرکت که هر ساله گوشی‌های هوشمند جدیدی را به بازار عرضه می‌کند، همیشه سهم قابل توجهی در فروش گوشی‌های میان رده دارد که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. برای مقایسه مدل‌های مختلف گوشی شیائومی و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید.

چرا شیائومی بخریم؟

به نظر می‌رسد شیائومی تنها به ساخت گوشی‌های پرچمدار قدرتمند نمی‌پردازد؛ نگاهی کوتاه به مشخصات فنی گوشی‌های میان رده ساخت این کمپانی، این را ثابت می‌کند. دوربین‌های باکیفیت، پردازنده‌های قدرتمندی که بیشتر در گوشی‌های پرچمدار دیده می‌شوند و همچین صفحه نمایش‌هایی با کیفیت و سرعت پردازش بالا، باعث شده این گوشی‌های مقرون به صرفه بتوانند مشخصات فنی خوبی را ارائه کنند که با بودجه افراد بیشتری سازگار است.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی-کاماپرس

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 898 میلیون تومان است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی میان رده با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی‌‌اش، کیفیت و سرعت پردازش خوبی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی شیائومی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 680 است که آن را برای اجرای بازی‌های سنگین هم گزینه مناسبی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دوربین چهارگانه این گوشی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در نور روز عملکرد بسیار خوبی دارد و جزئیات را با دقت بالایی ثبت می‌کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی پرفروش، در صورت استفاده معمولی بیشتر از یک روز شارژ را نگه می‌دارد و شارژ شدن کامل آن هم فقط یک ساعت طول می‌کشد.

2- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S

قیمت این گوشی شیائومی 8 میلیون و 860 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل، می‌توانید از سایت بای صد کمک بگیرید. صفحه نمایش 6.43 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتزی، وضوح، کیفیت و سرعت پردازش بالایی دارد. پردازنده این گوشی به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. دوربین چهارگانه این گوشی شیائومی از حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی بهره برده است که برای این قیمت فوق‌العاده است. ظرفیت باتری این گوشی میان رده 5000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدش دو روز است.

3- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G (23021RAAEG)

قیمت این گوشی پرفروش 7 میلیون و 689 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی با کیفیت و وضوح کاملا مناسب و نرخ نوسازی 120 هرتزی‌اش، سرعت پردازش بالایی را فراهم می‌کند. پردازنده این گوشی برای انجام کارهای روزانه و اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب و کاربردی عملکرد کاملا مناسبی دارد، اما برای اجرای بازی‌های سنگین گزینه مناسبی نیست. دوربین سه گانه این گوشی میان رده با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی‌اش تصاویر باکیفیتی را در نور روز ثبت می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدش یک روز خواهد بود.

4- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro (2209116AG)

قیمت این گوشی میان رده 9 میلیون و 797 هزار تومان است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و سرعت پردازش و کیفیت و وضوح تصویر مناسبی را ارائه می‌دهد. پردازنده قدرتمند این گوشی شیائومی عملکرد کاملا رضایت بخشی در اجرای تمام بازی‌های سنگین دارد. دوربین چهارگانه این گوشی از حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که تصاویر باکیفیتی را در نور روز و شب ثبت می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی طول عمر مفیدی بیشتر از یک روز خواهد داشت و باتری هم برای شارژ شدن به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.

5- گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C (22120RN86G)

قیمت این گوشی محبوب 5 میلیون و 159 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی از کیفیت و وضوح تصویر قابل قبولی برخودار است. دوربین دوگانه این گوشی اقتصادی از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که برای این بازه قیمتی کاملا مناسب است. پردازنده این گوشی برای انجام کارهای روزانه و اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب عملکرد مناسبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعت است.

قیمت گوشی شیائومی-کاماپرس

بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون + قیمت روز موبایل

  1. بابک گفته:

    امیدوارم این لگ وباگی که میگن گوشی های شیاعومی داره ازبین بره یا رفته باشه من خودم به خاطر همین حرفها هیچوقت شیائومی نگرفتم والان چندین سال درخانواده انر هستم وواقعا انر خیلی گوشی های خوبی تولید میکنه مؤفق باشید

  2. تبر استان گفته:

    خدا خیلی مارو دوست داشت که توی ایران تولید گوشی ملی نداریم، وگرنه مثل پراید و آردی الان یه گوشی دکمه ای صا ایران داشتیم به قیمت یک میلیارد، تازه مدیران و مسئولان ادعا میکردن بین اپل و صا ایران هیچ تفاوتی وجود نداره،. خدایا تا ناقلا لندکروز از نامزد 206 محافظت بفردا🤔😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز