موتور شرایطی از کجا بخریم؟

خرید موتور شرایطی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاید شما هم تاکنون بارها این سئوال را از خود پرسیده باشید که آیا خرید موتور شرایطی مقرون‌به‌صرفه است یا خیر؟ در پاسخ به این جواب باید گفت که اگر دوست دارید صاحب یک دستگاه موتورسیکلت به روز شوید، اما توانایی خرید نقدی آن را ندارید، بهتر گزینه پیشروی شما خرید موتور قسطی است.

هرچند که بنا به شرایط پرداخت شما ممکن است در نهایت مبلغ بیشتری را برای خرید موتور هزینه کرده باشید؛ اما خرید موتور شرایطی باعث می‌شود که مبلغ زیادی را به صورت یک‌جا هزینه نکنید؛ چنین شرایطی به‌شدت فشار مالی را از دوش شما کم می‌کند و شما می‌توانید بخشی از سرمایه خود را در زمینه دیگری خرج کنید.

خرید موتور شرایطی آنقدرها هم که تصورش را دارید، سخت و دشوار نیست؛ به‌ویژه اینکه اکنون شرکت‌های بسیاری در سراسر ایران وجود دارند که با تسهیلات مختلف موتور اقساطی را در اختیار مشتری‌هایشان می‌گذارند.

انتخاب برند و مدل

به‌طور کلی خرید موتور شرایطی یک روند مشخص و خاص دارد و نخستین گام انتخاب برند، رنگ موتور دلخواهتان است؛ فراموش نکنید که در ابتدا بهتر است با یک جست‌وجو سایت‌های اینترنتی قیمت انواع موتورها را بر اساس مشخصات و ویژگی‌های موردنظرتان بررسی کنید. در حال حاضر برندها اکثر مدل‌های موتور خود را به‌صورت شرایط به فروش می‌رسانند.

مراحل خرید موتور شرایطی

خرید موتور شرایطی تقریبا شبیه یکدیگر است و خریدار با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو نیست؛ هرچند که شرایط شرکت‌ها می‌تواند متفاوت هم باشد.

راز آسمان پایتخت

برخی از این شرکت‌ها برای خرید از شما ضامن خواهند خواست، اما برخی دیگر این گزینه را برای سهولت در خرید حذف کردند. آنچه تقریبا در تمامی برندها یکسان است، بررسی اعتبار حساب شماست. شما باید برای خرید موتور شرایطی حتما چک صیادی داشته باشید و تاکنون سابقه چک برگشتی برای شما ثبت نشده باشد.

خرید موتور شرایطی - کاماپرس

اگر این شرایط را دارید، به‌راحتی با مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر می‌توانید، در گام نخست اطلاعات خود را کاملا تکمیل و سپس موتور شرایطی خود را انتخاب کنید. پس از اتمام این مرحله، حساب شما توسط بانک یا نمایندگی اعتبارسنجی خواهد شد و پس از آن می‌توانید با مراجعه حضوری، موتور سیکلت خود را تحویل بگیرید.

آنچه در اینجا مهم است، آن است که در همان ابتدا وسیله‌ای را انتخاب کنید که با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد و بتوانید اقساط ماهانه آن را طبق برنامه زمانی پرداخت کنید. نکته مهم بعدی آن است که پیش از هرچیزی سود اقساط را محاسبه کنید و به سراغ نمایندگی و شرکتی بروید که اقساط را با سود کمتری حساب می‌کنند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که شرکت‌ها در حال حاضر ۲۰ الی ۵۰ درصد مبلغ کل موتور را نقد و الباقی را به صورت اقساط ماهانه و در بازه زمانی یک تا دو سال دریافت می‌کنند.

مدارک لازم برای خرید موتور شرایطی:

  • تصویر از کارت ملی
  • تصویر از صفحات شناسنامه
  • شماره همراه خریدار
  • تاییدیه ثنا
  • آدرس محل سکونت
  • کدپستی و تاییدیه آن

خرید موتور شرایطی - کاماپرس

خرید اقساطی موتورسیکلت از عالی ‌رو

خرید اقساطی موتور یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی افراد است. شما می‌توانید این خرید را با کمک شرکت عالی رو انجام دهید. این شرکت به‌عنوان یک فروشگاه مدرن اینترنتی و باهدف اشاعه فرهنگ ورزش خانواده تأسیس شده است. برای یافتن موتورسیکلت انتخابی خود می‌توانید به سایت عالی ‌رو به آدرس www.alyroshop.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۸۴۱۸ تماس بگیرید. پرسنل این شرکت از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ جوابگوی شما هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : عالی رو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز