همکاران سیستم پیشرو در خدمت رسانی به سازمان‌ها

همکاران سیستم
لست سکند

همکاران سیستم در سال ۱۳۶۶، با ۱۲۰ هزار تومان سرمایه و توسط جمع سه‌نفره‌ی محمود نظاری، شهریار رحیمی و همایون حریری کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا برای مکانیزه کردن فرایندهای سازمانی، با عرضه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی، استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزار را در کسب‌وکارهای ایرانی به جریان انداخت. امروز، همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی کشور است و با عرضه‌ی راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری به کسب‌وکارها در اندازه‌های مختلف (شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک) و در صنایع گوناگون، همراه آن‌ها در پیشبرد و توسعه‌ی سریع‌تر کسب‌وکارشان است.

به گزارش کاما پرس، سازمان‌های دولتی برای مدیریت موثر فعالیت‌ها، کنترل منابع دراختیار و مدیریت متمرکز در ابعاد کشوری به یک نرم‌افزار منسجم و یکپارچه نیاز دارند. نرم‌افزار یکپارچه همکاران سیستم برای بخش‌عمومی با برند «راهکاران بخش‌عمومی» سال گذشته به بازار عرضه شد و این محصول ضمن پوشش‌دهی نیازمندی‌های قانونی حوزه‌های مالی، سرمایه انسانی و تدارکات و پشتیبانی، امکان مدیریت متمرکز سازمان‌های کشوری را فراهم می‌کند.

مدیر محصول راهکاران بخش‌عمومی همکاران سیستم در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از سازمان‌ها‌، نهادها و شرکت‌های دولتی از محصولات حوزه مالی، سرمایه انسانی و تدارکات و پشتیبانی همکاران سیستم استفاده می‌کنند، گفت: پاسخگویی به الزامات قانونی، کاربری آسان و استفاده از زیرساخت‌های به روز و تحت وب بودن از ویژگی‌های مهم این محصول است و همچنین، مشتریان می‌توانند از ابزار مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار فرایار و سیستم‌های هوشمندی ‌تجاری و اتوماسیون ‌اداری همکاران سیستم هم در کنار این سیستم بهره ببرند.
به گزارش دنیای اقتصاد، مصطفی احمدی در ادامه با اشاره به اینکه نرم‌افزار هوشمندی‌تجاری توان مدیریت و تحلیلی سازمان را افزایش می‌دهد، افزود: این نرم‌افزار داده‌های پراکنده و انبوه سازمان از منابع اطلاعاتی مختلف را به اطلاعات طبقه‌بندی شده با ساختاری مناسب تبدیل می‌کند تا از طریق داشبوردهای مدیریتی تحت وب، همراه با امکان نمایش روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در اختیار مدیران و تحلیلگران سازمان قرار گیرد.

به گفته مدیر محصول راهکاران بخش‌عمومی همکاران سیستم، به کمک ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، فرایار راهکاران، امکان طراحی فرآیندهای خاص، توسعه سیستم‌های مورد نیاز و مدیریت یکپارچه فرآیندهای کسب‌وکار وجود دارد. همچنین سیستم اتوماسیون ‌اداری تحت‌وب همکاران سیستم با ایجاد بستری مناسب برای مدیریت گردش انواع نامه‌ها و فرم‌ها و ساماندهی جلسات و قرار‌ها، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون‌سازمانی را نیز فراهم می‌کند. احمدی با اشاره به اینکه در محصولات جدید دو تغییر مهم و اساسی ایجاد شده است، افزود: در این تغییرات، یک موضوع تحت وب شدن، تمرکز بیشتر و یکپارچگی سیستم‌ها است و دیگری رویکرد جدید با توجه به نظام حسابداری تعهدی بخش‌عمومی و الزامات بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد است که این تغییرات با توجه به نیازمندی جدید سازمان‌ها در سیستم ایجاد شده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همکاران سیستم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز