همه چیز درباره هتل آزادی تهران و اقامت در آن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اقامت تهران برای مسافران و گردشگرانی که با هدف کاری یا حتی گردشگری به این شهر سفر دارند، دغدغه است و معمولا با توجه به هزینه‌های سنگین پایتخت و شلوغی بیش از اندازه، انتخاب هتل مناسب برای اقامت اندکی دشوار می‌شود. هتل آزادی تهران یکی از گزینه‌های مناسب اقامت در این شهر است که افراد با رزرو اتاق در آن و پرداخت هزینه معقول و اقتصادی می‌توانند تجربه خوبی از سفر به این شهر داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل آزادی در بهترین موقعیت مکانی از شهر تهران قرار گرفته و از سال 1356 تاکنون به تمامی مسافرانی که برای بازدید از این شهر یا قرارهای کاری مسافرت می‌کنند، خدمات اقامتی مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل برای افرادی که مایل هستند تا تاریخ تهران را لمس کنند و هر چه بیشتر با سرزندگی و شلوغی این منطقه آشنا شوند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. در ابتدا هتل آزادی با نام هایت در تهران مشغول به فعالیت شد اما بعد از وقوع انقلاب، آزادی نام گرفت و پس از آن نیز به مسافران خدمات ارائه داد.

خدمات و ویژگی‌های هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران در 28 طبقه ساخته شده و انواع امکانات تفریحی و خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می‌دهد. با وجود اینکه بالغ بر 50 سال از افتتاح این هتل می‌گذرد، همچنان این مکان به عنوان یکی از هتل‌های لوکس تهران به شمار می‌رود و همانند گذشته رزرو هتل آزادی تهران رایج است. مسافران به اقتضای هزینه‌ای که مایل هستند برای اقامت در تهران بپردازند می‌توانند هر یک از اتاق‌های استاندارد، تویین یا دبل، سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس، پرزیدنتال یا بنابر شرایط جسمی، ویژه توان خواهان را انتخاب کنند. تمامی اتاق‌های این مجموعه به سرویس بهداشتی فرنگی و وان حمام مجهز است و ویو آن‌ها چشم اندازی از شهر تهران یا کوه البرز خواهد بود. در صورتی که به شنا علاقه دارید یا مایل هستید از امکانات خاص این هتل بهره ببرید، این مجموعه استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی، ماساژ و تنیس روی میز هم دارد و مسافران می‌توانند از این خدمات ویژه هتل نیز بهره منده شوند.

هتل پارسیان آزادی با وجود سالن‌های زرین، الماس و برلیان، زمرد، پانیذ، لانژ اختصاصی و کافی هاوس آسمان همواره یکی از محل‌های معروف برای برگزاری مراسمات و ایونت‌های مختلف است.

راز آسمان پایتخت

رستوران‌های هتل آزادی کدام هستند؟

در صورتی که مایل به سرو غذاهای معروف و پرمخاطب ایتالیایی یا دیگر غذاهای خارجی هستید، بهتر است به رستوران ایتالیایی بیچه و پرسیت یا ژاپنی کنزو هتل آزادی تهران مراجعه داشته باشید. در این مجموعه رستوران ایرانی نیز وجود دارد و مسافران و دیگر افراد می‌توانند در رستوران‌های این مجموعه برای هر وعده‌ای اعم از صبحانه، ناهار یا شام رزرو داشته باشند.

انواع گالری و گیفت شاپ در هتل آزادی تهران وجود دارد و مسافران از این بابت نیازی به مراجعه به خیابان‌های شلوغ تهران یا دیگر مراکز خرید این شهر نخواهند داشت.

چرا رزرو هتل آزادی تهران به صرفه است؟

اگر قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی تهران را دارید یا برای پروژه‌ها و بازدیدهای کاری باید در مرکز اجتماعات صدا و سیما، سالن اجلاس سران یا مجموعه تاریخی سعدآباد حاضر شوید، هتل آزادی تهران نزدیک‌ترین و بهترین موقعیت را نسبت به این مکان‌ها دارد و به راحتی با رزرو یکی از اتاق‌های این هتل امکان حضور سریع در هر یک از این مکان‌ها وجود خواهد داشت.

حال اگر قصد سفر به تهران را دارید و هتل آزادی ویژگی‌های مدنظر شما را دارد، کافی است با چند کلیک به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و با توجه به بودجه مدنظر اتاق مورد نظر خود را در این هتل رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز