شرایط خرید آخرین نسل لکسوس در ایران

لکسوس آر ایکس 200 توربو 2018 یکی از خودروهای جذاب و منحصر به فرد است که با وجود قیمت بالا توانسته در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. خودرو آر ایکس از سال 1998 وارد سبد لکسوس شد و تاکنون چهار نسل از آن عرضه شده که قیمت خودرو این دسته نسبتا بالا به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به خرید اتومبیل لوکس هستند و به قیمت خودرو اهمیتی نمی‌دهند، بهتر است لکسوس آر ایکس 200 توربو مدل 2018 را در نظر داشته باشند. خودرو مذکور نسل سوم از آر ایکس است که 200 توربو بوده و در سال 2017-2018 به بازار عرضه شده است.

مشخصات فنی، ظاهری و امکانات خودرو

لکسوس آر ایکس 200 توربو 2018 یک اتومبیل نسبتا سریع و چابک بوده که عملکرد آن در جذب ناهمواری‌ها فوق العاده به نظر می‌رسد و گزینه مناسبی برای عبور از مناطق سنگلاخی و ناهموار است. این خودرو شاسی بلند سروصدای آزاردهنده ندارد و عایق بندی کابین آن نظر هر متقاضی اتومبیل را به خود جلب می‌کند. این خودرو فوق لوکس از ظاهر جذاب و شیک، کابین لوکس و خوش ساخت، سواری نرم، دوام فنی بالا و توان فنی معقول و گستردگی خدمات پس از فروش بهره مند بوده و به همین دلیل مورد توجه خودروسواران، از جمله ایرانیان، قرار گرفته است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بیشتر از این خودرو پرداخته خواهد شد؛

خودرو لکسوس آر ایکس 200 توربو با حجم موتور دو لیتری و پیشرانه چهار سیلندری توربو شارژ راهی بازار شد. این خودرو به اندازه 238 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور ان به 350 نیوتن متر می‌رسد. خودرو مذکور ظرف حداکثر 9.5 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر مربع می‌رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت است. خودرو مذکور در هر 100 کیلومتر به طور متوسط 7.9 لیتر سوخت ترکیبی، اعم از گاز و بنزین، مصرف می‌کند.

خرید خودرو - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

این خودرو این خودرو با طراحی ظاهری خشن و جوان پسند و کاملا اسپرت و چراغ‌های جلو کشیده مورد توجه اکثر جوانان قرار گرفته است. از نمای پشتی نیز توازن طراحی خودرو مذکور رعایت شده و خطوط هندسی و شکست‌های خودرو کاملا به آن حالت اسپرت و جوان پسند داده‌اند.

این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند کروز کنترل و کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب و باران، رادار تغییر لاین و تصادف جلو، توزیع نیرو ترمز و ترمز ضدقفل و همچنین دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، نور بالا اتومات، ارتفاع نور اتومات، دکمه‌های کنترلیف پدل شیفتر، ایربگ راننده و زانویی راننده، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و خروجی 12 ولت، سقف پانوراما و … مورد توجه قرار گرفته است.

هم اکنون میانگین قیمت صفر این خودرو در صفحه همراه مکانیک به 14 میلیارد و 676 میلیون تومان رسیده است.

خرید خودرو از درگاه همراه مکانیک

افرادی که مایل به اطلاع دقیق و به روزرسانی شده قیمت خودرو هستند بهتر است به صفحه همراه مکانیک مراجعه کنند. این صفحه قیمت به روزرسانی شده و نوسانات هر خودرو را بارگذاری کرده و در اختیار متقاضیان می‌گذارد.

این مجموعه علاوه بر بارگذاری قیمت خودرو، اقدامات مربوط به کارشناسی این محصولات و همچنین خرید و فروش آن‌ها را انجام می‌دهد. در واقع افراد برای معامله خودرو نیازی به حضور فیزیکی و صرف وقت ندارند.

گذشته از این موارد، این درگاه شرایطی را فراهم کرده که امکان خرید اقساطی ماشین فراهم شود. خرید اقساطی ماشین از این درگاه در شرایط اقتصادی کنونی بسیار به صرفه به نظر می‌رسد.

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر از این درگاه هستند کافی است به وبسایت همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کرده یا با شماره 021676632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز