سفارش جعبه هاردباکس دستمال کاغذی

لست سکند

خرید جعبه های دستمال کاغذی از نوع هاردباکس جز اقلام تبلیغات و بازاریابی است که بسیار روی برندینگ تاثیر مثبت دارد. سفارش جعبه دستمال کاغذی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای کارکنان و مشتریان، نقش قابل توجهی در تبلیغات و افزایش فروش یک برند یا کسب و کار دارد؛ از این رو آشنایی با نکات لازم برای سفارش جعبه یا هاردباکس دستمال کاغذی اهمیت دارد.

برای تولید جعبه هاردباکس دستمال کاغذی از مقوا مقوا و روکش های کاغذی چاپ شده به همراه پوشش سلفون مات یا براق استفاده می شود البته که میتوانید یو وی موضعی و یا طلاکوب را نیز به خدمات پس از چاپ خود اضافه نمائید. مقوا جزء محبوب‌ترین و پر مصرف ترین متریال های در جعبه سازی های لوکس است؛ جنس مقوا از سلولز می باشد که هم جلوه مناسبی برای بسته بندی دارد و هم برای چاپ روی آنها مناسب می باشد.

به گزارش کاماپرس، سفارش هاردباکس دستمال کاغذی که اطلاعات یک برند اعم از لوگو، نام تجاری یا سایر مشخصات آن برند یا کسب و کار روی آن چاپ شده باشد، یک تکنیک کم‌هزینه و موثر برای تبلیغات محسوب می‌شود؛ با این حال میزان تاثیر گذاری جعبه های هاردباکس دستمال کاغذی بر مخاطب به عوامل متعددی همچون جذابیت جعبه، کیفیت چاپ و خدمات پس از چاپ و همچنین به کیفیت ساخت و تولید تمیز آن نیز بستگی دارد.

در این گزارش تفاوت هاردباکس با جعبه مقوایی دستمال کاغذی و نکات ضروری برای سفارش هاردباکس دستمال کاغذی تبلیغاتی که یکی از تولید کنند گان آن (( بانی چاپ)) است شرح داده شده است.

هاردباکس دستمال کاغذی چیست؟

جعبه یا هاردباکس همانطور که از نام آن پیدا است، نوعی جعبه ضخیم است که با استفاده از مقواهای مستحکم و بسیار ضخیم ساخته می‌شود. در تولید جعبه هاردباکس از مغزی انواع مقوا با ضخامت‌های یک تا سه میلی­متر یا حتی ام دی اف سه میلی­متری به همراه روکشی نازک از کاغذ های گلاسه روکش دار، تحریر های 120 گرم یا چرم مصنوعی که به گالینگور نیز شناخته میشود استفاده می‌شود. جعبه هاردباکس با توجه به مواد و متریال به کار رفته در آن، استحکام بالا و همچنین پیچیده بودن روش تولید آن، در مقایسه با جعبه‌های مقوایی، یک بسته‌بندی لوکس و بسیار زیبا محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ساخت جعبه دستمال کاغذی باید به گونه ای باشد که گرد و خاک درون آن نفوذ نکند و جنس مقوا بهداشتی و استاندارد باشد، همچنین ساخت این جعبه ها به وسیله تولید کنندگان جعبه هاردباکس یا همان جعبه های لوکس تولید میشود. قابل ذکر است با توجه به تیراژ چاپ در هاردباکس های دستمال کاغذی برای چاپ آنها از تکنولوژی چاپ افست استفاده میشود.

چرا تبلیغات با هاردباکس دستمال کاغذی؟

سفارش هاردباکس دستمال کاغذی برای تبلیغ یک برند یا کسب و کار به عنوان هدیه تبلیغاتی با توجه به کاربرد و ویژگی‌های این جعبه‌ها با استقبال بسیاری مواجه شده است. برخی از مهم‌ترین دلایل تاثیر این راهبرد تبلیغاتی در ادامه بررسی شده است.

1- کاربرد روزمره دستمال کاغذی

 دستمال کاغذی یک وسیله ضروری است که تقریبا همه افراد، در همه مکان‌ها و زمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. مردم همیشه یک جعبه دستمال کاغذی کوچک یا بزرگ در خانه، محل کار یا حتی اتومبیل خود دارند. حال تصور کنید که بر روی هاردباکس دستمال کاغذی، لوگو یا مشخصات کسب و کار شما چاپ شده باشد و دائما همراه و در مقابل چشم مشتری و مخاطبان شما باشد. این مسئله موجب تثبیت برند شما به صورت ناخودآگاه در ذهن افراد می‌شود.

2- عمر و دوام بالای هاردباکس دستمال کاغذی

هاردباکس دستمال کاغذی در مقایسه با جعبه دستمال کاغذی مقوایی، مستحکم­تر و در عین حال سبک و قابل حمل است و این موضوع سبب می‌شود که مشتریان یا کارکنان، هاردباکس دستمال کاغذی را برای مدت طولانی نزد خود نگاه دارند و پس از اتمام دستمال‌های آن نیز دستمال‌های جدید را در آن بگذارند با همان به اصلاح جعبه را با دستمال کاغذی های فله ای شارژ کنند. به این ترتیب با سفارش هاردباکس دستمال کاغذی می­توان تبلیغات طولانی مدتی انجام داد و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

3- هزینه تولید پایین هاردباکس دستمال کاغذی

اگرچه سفارش هاردباکس دستمال کاغذی تبلیغاتی در مقایسه با جعبه‌های مقوایی، گران‌تر تمام می‌شود، اما هاردباکس دستمال کاغذی در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی، یک روش ارزان و اقتصادی محسوب می‌شود. در واقع با سفارش هاردباکس دستمال کاغذی تبلیغاتی و تولید آن با قیمت مناسب تبلیغات موثر و جذابی انجام داده اید.

چاپ روی جعبه دستمال کاغذی

چاپ جعبه دستمال کاغذی نقش بسیار مهمی در تبلیغات و یا فروش این محصول دارد. جعبه دستمال کاغذی اقتصادی کالایی است که هر روز و در هر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این محصول در هر مکان و محلی موجود است. شما می توانید جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی خود را برای شرکت، اداره، و… سفارش دهید تا به سایز و طرح دلخواه شما توسط مجموعه هایی مانند (( بانی چاپ )) چاپ و تولید شود و سپس آن را در اختیار سایر مراکز و افراد قرار دهید. همچنین جای دستمال کاغذی فانتزی را می توانید برای مراکز مختلف از جمله نمایندگی های خود، مدارس، آموزشگاه ها و… سفارش دهید. سایز جعبه های دستمال کاغذی استاندارد می باشد ولی میتوانید در صورت دلخواه سایز آن را اختصاصی و سفارشی نمائید.

همچنین تولید و چاپ انواع جعبه دستمال کاغذی همراه طراحی اختصاصی را می توانید برای چاپ اختصاصی جعبه دستمال کاغذی برای رستورانها، کافی شاپ ها، مراکز درمانی و … سفارش دهید. فروشگاهها و رستورانهای زنجیره ای می توانند انواع جعبه دستمال کاغذی ساده و نقش دار را برای مجموعه های خود سفارش دهند. جعبه دستمال کاغذی شیک و لوکس را می توانید در تالارها، هتلها و مراکز پذیرایی و همایشها استفاده نمایید. این محصولات را می توانید از بانی چاپ از سازندگان جعبه دستمال کاغذی درخواست نمایید.

شرکت های تولید جعبه دستمال کاغذی می توانند انواع طرح، لوگو و متن مورد نظر شما را برروی جعبه دستمال کاغذی با طرح و سایز دلخواه شما چاپ کنند. شما همچنین می توانید این جعبه ها را برای تمامی مراکز همانند مهدهای کودک، مدارس، دانشگاهها و … ثبت سفارش نمایید. هارد باکس دستمال کاغذی با طراحی زیبا و متنوع در اختیار شما قرا می گیرد تا کاملا متناسب با محیط مورد استفاده و هماهنگ با مکان مورد نظر شما باشد.

نکات مهم برای سفارش هاردباکس دستمال کاغذی

صرف سفارش هاردباکس دستمال کاغذی برای انجام تبلیغات اثرگذار کافی نیست، بلکه تبلیغات باید به نحوی باشد که توجه مخاطب و مشتریان را به خود جلب کند. برخی نکاتی که در سفارش جعبه دستمال کاغذی باید مد نظر داشت، در ادامه بررسی شده است.

چاپ: در سفارش جعبه دستمال کاغذی باید توجه داشت که اولا هاردباکس دارای کیفیت چاپ خوبی باشد و دوما مطالب با اندازه مناسب روی جعبه چاپ و در پایان یک جعبه با کیفیت و تمیز ساخته شده باشد.

طراحی: پیش از سفارش هاردباکس دستمال کاغذی حتما باید با یک طراح یا مشاور تبلیغاتی مشورت کرد تا بتوان بهترین و جذاب‌ترین طرح برای چاپ روی جعبه را انتخاب کرد.

ابعاد و اندازه: نکته دیگری که در سفارش هاردباکس دستمال کاغذی باید در نظر داشت، ابعاد و اندازه جعبه دستمال کاغذی است. جعبه تبلیغاتی باید در اندازه‌ای باشد که برای استفاده در مکان‌های مختلف همچون منزل، اداره یا خودرو، زیادی بزرگ یا زیادی کوچک نباشد.

جعبه دستمال کاغذی-کاماپرس

سفارش هاردباکس دستمال کاغذی به «بانی چاپ»

بانی چاپ بعنوان یک مجموعه معتبر و باتجربه در زمینه چاپ، تبلیغات و بسته بندی یکی از مجموعه هایی است که اقدام به طراحی و چاپ انواع جعبه هاردباکس دستمال کاغذی با طرح دلخواه را بصورت سفارشی و اختصاصی با تعداد مورد نظر شما با انواع خدمات پس از چاپ به جهت لوکس تر شدن انجام میدهد. این مجموعه دارای تیمی متشکل از نیروهای متخصص فروش و تولید بوده و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته، خدمات ویژه‌ای به مشتریان در سرتاسر ایران و همچنین کشور های هماسیه ارائه می‌کند. از خدمات ویژه آن میتوان به طراحی و چاپ انواع هاردباکس دستمال کاغذی بصورت عمده و اختصاصی اشاره نمود. یکی از مزایای منحصر به فرد سایت بانی چاپ ارائه قیمت های آنلاین انواع محصولات چاپ افست، تبلیغاتی و بسته بندی می باشد که همواره آپدیت می باشد و میتوان به آن استناد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز