پورشه کاین هیبریدی 2024 با 460 اسب بخار قدرت

برای دوست داشتن پورشه کاین هیبریدی دلایل زیادی وجود دارد؛ این شاسی بلند جدید چالاک است، کیفیت سواری خوبی دارد و در یک نگاه می‌توان زیبایی و خوش‌ساختی آن را احساس کرد. شاید تنها نقطه ضعفش این باشد که صندلی هفتم و سیستم تعلیق بادی به صورت استاندارد ارائه نمی‌شوند و برای داشتن آن‌ها باید پول اضافی پرداخت کرد. با این حال، پورشه کاین هیبریدی خودرویی است که به سختی می‌شود بی‌تفاوت از کنارش گذشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقتی کنار گذاشتن سوخت‌های فسیلی به یک تلاش جهانی تبدیل می‌شود، خودروهای هیبریدی بسیار کاربردی و متناسب با زمان به نظر می‌رسند. در این میان، با در نظر گرفتن این موضوع که کمپانی پورشه از یک دهه گذشته نسبت به هیبریدی کردن محصولات خود اقدام کرده، طبیعی است که پورشه کاین هیبریدی نیز از آخرین فناوری‌ها برخوردار باشد.

البته پورشه کاین هیبریدی مدل 2024 ارزان نخواهد بود و تیپ پایه E-Hybrid نزدیک به 79800 پوند قیمت دارد، با این حال از آن جاکه یک پورشه اصیل و واقعی است مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. این تیپ از پورشه کاین هیبریدی شتاب صفر تا صدی زیر 5 ثانیه دارد و در هر کیلومتر فقط 33 گرم گاز آلاینده CO2 تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اعداد و ارقام بالا به خاطر بهره‌گیری از یک پیشرانه هیبریدی به دست آمده است که از یک باتری 25.9 کیلوواتی به همراه یک موتور برقی تشکیل شده است. این موتور برقی در کنار یک موتور بنزینی شش سیلندر و 3.0 لیتری قرار می‌گیرد و سیستم فوق در مجموع می‌تواند 463 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

اگر به برق سه فاز 11 کیلوواتی دسترسی داشته باشید، باتری پورشه کاین هیبریدی مدل 2024 ظرف دو ساعت به طور کامل پر می‌شود. اگر باک 75 لیتری را نیز از بنزین پر کنید، می‌توانید مسافتی در حدود 640 کیلومتر را بدون نیاز به شارژ باتری یا سوخت‌گیری مجدد بپیمایید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز