نقش مبانی حقوق هوایی در صنعت هوانوردی

حقوق هوانوردی-کاماپرس

شکوفایی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بشریت باعث شده تا تحولات زیادی در صنایع مختلف به خصوص بخش حمل و نقل به وجود بیاید. به دنبال همین تغییرات و شکوفایی، حمل و نقل هوایی اهمیت خاصی پیدا کرد و به دلیل داشتن ارزش اقتصادی بالا و درآمدزایی مناسب، مورد توجه قرار گرفت. افزایش اهمیت این صنعت سبب شده تا به سرعت قواعدی برای صنعت هوانوردی تدوین و همواره به روزرسانی شود. به خاطر توسعه حقوق هوانوردی بهتر است که این موارد همواره به مدیران و کارکنان شرکت‌های هواپیمایی آموزش داده شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ آموزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حمل و نقل هوایی اهمیت خاصی در نقل و انتقال بار و مسافر داشته و از نظر ارزش اقتصادی و درآمدزایی نسبت به دیگر روش‌ها مزیت دارد. با توجه به گسترش این صنعت، حقوقی برای آن تبیین شده است که حق هوانوردی نامیده می‌شود. حقوق هوانوردی یکی از حقوق‌های مدرن است که قدمت آن به کمتر از 100 سال می‌رسد. داخل کشور، اسناد زیادی به منظور تنظیم مقررات مرتبط با این حقوق تصویب شده که در دو بخش حقوق عمومی و خصوصی به آن پرداخته شده است.

علاوه بر تدوین اسناد هوایی در داخل کشور، کشورهای مختلف به منظور حفظ حریم و شرایط یکدیگر، اسنادی برای حفظ حقوق هوایی در سطح بین المللی نیز تدوین کرده‌اند. بنابراین حقوق هوایی دو جنبه بین المللی و داخلی دارد و فعالان هوایی و مدیران و کارکنان شرکت‌ها باید به آن توجه داشته باشند. به طور کلی توجه به مبانی حقوق هوایی به منظور رعایت مرزهای هوایی و مسائل مرتبط است تا کشورها دچار مشکل و چالش نشوند. به منظور درک درست و کسب اطلاعات به روز از این بخش حقوق راه‌های زیادی وجود دارد.

مطالعه کتب مختلف و مرتبط با حقوق هوانوردی

برخی از افراد با مطالعه کتب حقوقی و بخش حقوق هوانوردی سعی در فهم و کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع دارند. مطالعه این مسائل به یک پیش زمینه و شناخت اولیه درباره حقوق فرودگاه‌ها، هوانوردی، هوا و فضا، حمل و نقل هوایی، حقوق کار در هوانوردی، قانون مربوط به هواپیماها و دیگر موارد مرتبط احتیاج دارد.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که اشخاص مشتاق به فراگیری این قبیل قوانین هستند و به یادگیری پایه‌ای این قبیل قوانین نیاز دارند، بهتر است از دوره‌های آموزشی و تدریس معلمان برتر استفاده کنند.

در صورتی که دنبال یادگیری حقوق هوانوردی دیگر کشورها هستید باید در آکادمی‌ها و موسسات معتبر برای یادگیری این مورد ثبت نام کنید.

دوره آشنایی با حقوق هوایی ترکیه در آکادمی هوانوردی آنا

اخیرا موسسه مدیریت هوانوردی آنا دوره‌ای را برای آموزش حقوق هوانوردی ترکیه تدارک دیده است. این دوره شامل 200 ساعت آموزش تخصصی درباره حقوق هوانوردی ترکیه است که افراد دارای دوره کارشناسی رسمی امکان شرکت را دارند. در واقع این دوره برای وکلا و حقوق دانان، وکیل‌های هواپیمایی، مدیران هواپیمایی حرفه‌ای، علاقمندان به کسب دانش تخصصی در زمینه حقوق بین المللی هوایی و مقامات دولتی شاغل در بخش حمل و نقل هوایی مناسب است.

مدرک این دوره از دانشگاه هوانوردی ترکیه صادر می‌شود و مهلت ثبت نام در آن تا پانزدهم اسفندماه تمدید شده است. موسسه آنا روی این دوره آموزشی 50 درصد تخفیف اعمال کرده تا همگان امکان شرکت در این دوره را داشته باشند.

بهره‌مندی از تجارب برترین اساتید دانشگاه هوانوردی ترکیه و مدیران حوزه حقوق کسب و کار هوانوردی، آموزش و یادگیری براساس استانداردهای روز دنیا، ایجاد ارتباط موثر دانش پذیران با اساتید و مدیران صنعت، برگزاری دوره به صورت آنلاین و امکان پرداخت اقساطی هزینه این کلاس آموزشی از مزایای شرکت در این دوره هستند.

افراد به منظور شرکت در این دوره باید کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، فتوکپی تمامی مدارک تحصیلی، دو قطعه عکس، کپی فیش یا رسید و در صورت امکان فتوکپی تخصص‌های هوانوردی را ارائه دهند.

موسسه مدیریت هوانوردی آنا علاوه بر این دوره، دوره‌های آموزش دیگری در خصوص حمل و نقل هوایی و … نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه در زمینه برگزاری دوره‌های عالی مدیریت کسب و کار هوانوردی و مشاوره‌های مختلف نیز سابقه فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیریت هوانوردی آنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز